کد خبر : 1734658 | 11 بهمن 1399 ساعت 20:54 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

هانس فلیک: فوق العاده نبودیم اما راضی هستم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش مقابل هوفنهایم رضایت دارد.

هانس فلیک: فوق العاده نبودیم اما راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دیدار امروز مقابل هوفنهایم موفق به کسب برتری 1-3 شد تا به روند پیروزی های خود در بوندسلیگا ادامه دهدو اخباری در مورد بروز برخی اختلافات بین هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ شنیده شده، اما سرمربی بایرن مونیخ رابطه اش با مدیر ورزشی باشگاه را عادی توصیف کرد.

 

هانسی فلیک گفت: "امروز هر دو تیم می خواستند فوتبال بازی کنند و مانوئل نویر عکس العمل های خوبی در این دیدار داشت. ما در حال حاضر چهار بازی متوالی برنده شده و 12 امتیاز گرفتیم. ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و اگرچه همه چیز فوق العاده نبود، اما من راضی هستم."

 

1565700

 

هانسی فلیک پیش از دیدار امروز برابر هوفنهایم رابطه اش با حسن صالح حمیدزیچ را عادی توصیف کرد. او در پایان بازی در این رابطه گفت: "رابطه نرمال مگر بد است؟ در نهایت همه چیز معطوف به ساخت یک تیم موفق است. ما با هم صحبت می کنیم و گاهی این مکالمات به شکل های مختلفی پیش می رود. اما ما هر دو باید بدانیم در این باشگاه چه داریم.

 

عملکرد مارک روکا؟ مهم این بود که او امروز بازی کرد و در مالکیت توپ نیز خوب ظاهر شد. مارک روکا می تواند از عملکرد خود راضی باشد، حالا در ادامه این به او بستگی دارد که به این روند ادامه داده و به خوبی تمرین کند."

دیدگاه‌ها