کد خبر : 1735237 | 14 بهمن 1399 ساعت 18:30 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش؛

برگزاری دیدار لایپزیش-لیورپول در هاله ای از ابهام

محدودیت های پروازی به المان باعث شده تا زمان و نحوه برگزاری دیدار رفت لایپزیش و لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، نامشخص باشد.

برگزاری دیدار لایپزیش-لیورپول در هاله ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، دولت آلمان محدودیت‌های جدید پروازی را تا تاریخ 17 فوریه(29بهمن) تعیین کرده و همین موضوع باعث شده که برگزاری دیدار لیورپول و لایپزیش در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. 

 

 

1565072

 

 

صدراعظم آلمان در روز جمعه اعلام کرد که در تلاش برای جلوگیری از شیوع گونه‌های جدید ویروس کرونا ورود مسافران از کشورهای انگلیس، ایرلند، برزیل، پرتغال و آفریقای جنوبی به این کشور ممنوع خواهد بود و پروازهای این کشورها به مقصد آلمان نیز لغو خواهند شد.

لیورپول یک روز پیش از پایان این محدودیت‌ها باید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی لایپزیش به مصاف این تیم برود.

در همین رابطه نشریه "لیورپول اکو"، خبر داده که اتخاذ این تصمیم ممکن است باعث شود که این دیدار در کشوری بی‌طرف برگزار شود تا تیم کلوپ بتواند در برابر حریف خود قرار بگیرد.

 

 

1555799

 

 

گزینه دیگر نیز جا به جا کردن میزبان دیدار رفت و برگشت و انجام دیدار رفت در ورزشگاه آنفیلد با میزبانی لیورپول است چرا که افراد دارای پاسپورت آلمانی می‌توانند با انجام تست کرونا به کشور انگلیس سفر کنند و محدودیتی در این زمینه نخواهند داشت. هرچند این موضوع امتیاز ویژه لیورپول برای میزبانی در دیدار حساس برگشت را از آنها خواهد گرفت. 

دیدگاه‌ها