کد خبر : 1735276 | 14 بهمن 1399 ساعت 22:03 | 49.3K بازدید | 1 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

مسی یکی از عوامل مهم انتقالم به بارسلونا بود

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا ابراز امیدواری کرد لیونل مسی در این تیم باقی بماند.

مسی یکی از عوامل مهم انتقالم به بارسلونا بود

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ شاید در هفته های اخیر بهترین بازیکن بارسلونا بوده و در امر گلزنی نیز بسیار موفق ظاهر شده است. این هافبک جوان و هلندی مدعی شد همچنان جای پیشرفت دارد و می تواند در آینده نیز بهتر از این ظاهر شود. فرانکی دی یونگ همچنین اذعان داشت لیونل مسی سالهاست بهترین بازیکن دنیا بوده و حضور او یکی از عوامل انتقال این بازیکن به بارسلونا بوده است.

 

1545212

 

فرانکی دی یونگ گفت: "ما در مورد آنچه در خارج از باشگاه اتفاق می افتد تحت تاثیر قرار نمی گیریم و رختکن بارسلونا مستحکم است. نمی دانم می توانیم بگوییم آیا از زمان انتقال به بارسلونا در بهترین شرایط قرار دارم یا خیر. درست است که من بیشتر گل می زنم و وقتی شما موفق به گلزنی می شود به نظر همه چیز خوب پیش می رود. حس می کنم راحت هستم، اما می دانم که باید کیفیت خود را بیشتر نشان دهم و به تیم کمک کنم. من هنوز جای پیشرفت دارم.

 

اخبار جدایی لیونل مسی؟ من دوست دارم مسی سال آینده در بارسلونا بماند، اما من نمی توانم در مورد این موضوع چیزی بگویم. خود مسی باید در مورد آینده تصمیم بگیرد. حضور مسی یکی از عواملی بود که باعث شد تصمیم بگیرم به بارسا بیایم. مسی 15 سال بهترین بازیکن جهان بوده است. وقتی من 12 ساله بودم او بهترین بازیکن جهان بود، بنابراین بازی کردن کنار او فوق العاده است."

دیدگاه‌ها