کد خبر : 1735419 | 15 بهمن 1399 ساعت 17:45 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه فاشیست مشهور ایتالیا در تیم جوانان لاتزیو

فرزند نوه بنیتو موسولینی دیکتاتور و فاشیست سابق ایتالیا عضو تیم زیر 19 ساله های لاتزیو شد.

نتیجه فاشیست مشهور ایتالیا در تیم جوانان لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، رومانو فلوریانی موسولینی پسر نماینده پارلمان اروپا الساندرو موسولینی و نوه بنیتو موسولینی(دیکتاتور مشهور ایتالیایی) که در پست مدافع راست در آکادمی لاتزیو حضور داشته به طور رسمی عضو تیم زیر 19 سال لاتزیو شد. این خبر را رسانه‌های ایتالیایی منتشر کرده‌اند.

 

 

1568776

 

 

رومانو هیچ علاقه ای به سیاست ندارد و در گفت و گویی کوتاه با یکی از رسانه‌ها گفته هیچ صحبتی درباره نسبت خانوادگی‌اش با بنیتو ندارد. مادر رومانو هم گفته: هیچ مداخله ای در تصمیمات فرزندم صورت نگرفته است.

 

مسئله حاشیه‌ای اما آن جاست که برای برخی هواداران لاتزیو، موسولینی یک نام بسیار مهم و محبوب به شمار می‌رود و رسانه "Il Fatto Quotidiano" با بیان این نکته به حاشیه‌هایی که احتمالا قرار است برای این بازیکن 18 ساله  رخ دهد پرداخته است. لاتزیویی‌ها در ضلع شمالی ورزشگاه المپیکو می‌نشینند و بسیاری از آن‌ها هم سلام فاشیستی مربوط به دوره موسولینی می‌دهند و هم از شعارهایی با همان مضمون استفاده می‌کنند.

 

 

1568774

 

 

نام گروه هواداری متعصب لاتزیو "Irriducibili" به معنای تسلیم ناپذیران است که به دلیل تحرکات سیاسی فراوان در ورزشگاه مدتی هم از حضور منع شده بودند. در آن دوران ممنوعیت،  پشت دروازه ضلع شمالی خالی بود و کسی حق حضور در آن جا را نداشت.

دیدگاه‌ها