کد خبر : 1735455 | 15 بهمن 1399 ساعت 20:57 | 57.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک رقیب گردن کلفت برای رئال مادرید پیدا شد

داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ مورد توجه تیم چلسی قرار گرفته است.

یک رقیب گردن کلفت برای رئال مادرید پیدا شد


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد داوید آلابا با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل تمام می شود و به نظر می رسد این مدافع 28 ساله و اتریشی تمایلی به ماندن در بوندسلیگا برای فصل بعد ندارد. در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال داوید آلابا به رئال مادرید و حتی توافق قطعی با این باشگاه شنیده شده، اما نشریه بیلد مدعی شد شرایط اینگونه که عنوان می شود نیست.

 

1555785

 

درواقع هنوز مذاکرات بین مدیر برنامه های داوید آلابا و رئال مادرید خیلی خوب پیش نرفته و توافقی حاصل نشده است. در حال حاضر باشگاه چلسی نیز با جدیت برای خرید داوید آلابا وارد عمل شده و مدافع اتریشی نیز مشکلی با گوش دادن به پیشنهادات جدید و مذاکره با باشگاه چلسی ندارد. باشگاه انگلیسی به دنبال یک مدافع جدید است و گزینه اول این تیم داوید آلابا خواهد بود. اما در صورت ناکامی در خرید این بازیکن، دایوت اوپامکانو از لایزیش و نیکلاس سوله از بایرن مونیخ نیز می توانند در لیست خرید چلسی در تابستان قرار بگیرند.

 

در مورد اوپامکانو، بایرن نسبت به چلسی در شرایط بهتری قرار دارد. همچنین سوله تا سال 2022 با بایرن قرارداد دارد، اما در صورت عدم توافق برای تمدید، بایرن مایل است به پیشنهادات گوش بدهد. پس بدین ترتیب هنوز آینده داوید آلابا در هاله ای از ابهام قرار دارد و انتقال این مدافع اتریشی به رئال مادرید قطعی نشده است.

دیدگاه‌ها