کد خبر : 1736181 | 19 بهمن 1399 ساعت 12:42 | 86.4K بازدید | 4 دیدگاه

مدافع اوگاندایی بالاتر سی آر سون

بازیکنی که رکورد رونالدو را شکست (عکس)

به نظر می رسد که بویس موگابی مدافع تیم مادرول اسکاتلند رکورد پرش بزرگ کریستیانو رونالدو را شکسته باشد.

بازیکنی که رکورد رونالدو را شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش و در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر اسکاتلند، تیم مادرول موفق شد در استادیوم راس کانتی با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود بگذرد و به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست پیدا کند.


در دقیقه 72 این دیدار و در حالیکه بازی با تساوی یک – یک پیگیری می شد، کرنر ارسالی جک کارول به روی دروازه حریف با ضربه سر مدافع پیش تاخته این تیم یعنی بویس موگابی اوگاندایی همراه شد و این بازیکن گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه میزبان کرد.


اما نکته مهم این دیدار، پرش بسیار بلند موگابی روی این گل بود. در دیدار سال 2019 یوونتوس و سامپدوریا بود که رونالدو با پرشی به ارتفاع 71 سانتی متر به میران 256 سانتی متر از زمین ارتفاع گرفت و سپس با ضربه سری دیدنی، دروازه این تیم را باز کرد که این پرش بلند او موجب حیرت علاقه مندان به فوتبال شد.

 

1570175


اما پس از گلی که موگابی برای مادرول به ثمر رساند، صفحه توئیتر این باشگاه، با انتشار پستی مدعی شد که مدافع این تیم، رکورد رونالدو را شکسته است. در این عکس، مدافغ اوگاندایی مادرول با پرشی به میزان 75 سانتی متر از سطح زمین، به ارتفاع 262 سانتی متری رسیده و رکورد فوق ستاره پرتغالی را شکسته است.


پس از بازی موگابی حتی با لحن شوخی، به انتقاد از رونالدو پرداخت و گفت: او بازیکن بسیار خوب و اهل رقابت است، بنابراین ممکن است لازم باشد به او بگویم داداش! تو باید ارتفاع پرش هایت را بالا ببری!

 

1570174


او در ادامه گفت: در واقع من خیلی پیگیر شبکه های اجتماعی نیستم اما تلفن من از روز چهارشنبه بدون وقفه در حال زنگ خوردن بود و تا مرز انفجار نیز پیش رفت که البته این مسئله کمی ترسناک بود.


وی درباره توانایی پرش چشمگیر خود نیز توضیح داد: من همیشه پرش های بلند و خوبی داشته ام اما کسی شانس دیدن آن را نداشته است. من در تمرینات با پرش از روی جعبه کار می کنم و همیشه سعی می کنم این توانایی را به بازی خودم اضافه کنم ولی نمی توانم تضمین بدهم که دوباره به اندازه رونالدو به بالا بپرم.

دیدگاه‌ها