کد خبر : 1736801 | 22 بهمن 1399 ساعت 12:18 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

از تهدید به بازنشستگی تا تقابل برابر استقلال

بازیکن تیم نفت عراق پس از تهدید به بازنشستگی، موفق به جدایی از این تیم شد تا راهی الشرطه حریف استقلال شود.

از تهدید به بازنشستگی تا تقابل برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمد داود بازیکن تیم ملی عراق و باشگاه نفت این کشور که خواهان پیوستن به الشرطه شده بود، هفته عجیبی را پشت سر گذاشت. پس از مخالفت سران باشگاه نفت با جدایی این بازیکن، محمد داود تهدید کرد در صورتی که رضایت نامه او برای باشگاه الشرطه صادر نشود، از فوتبال خداحافظی می کند.


حالا وهاب الطائی سرپرست باشگاه الشرطه از موافقت باشگاه نفت برای جدایی محمد داود و پیوستن او به این باشگاه خبر داد. الطائی در صفحه فیس بوک خود نوشت: من از برادر خود آقای حسین طالب رئیس باشگاه نفت تشکر می کنم. ماهر نوفال، مدیربرنامه محمد داوود تأیید کرد که تمام مشکلات باشگاه نفت برطرف شده و این بازیکن با باشگاه الشرطه قراردادش را امضا خواهد کرد.


روز دوشنبه بود که محمد داود مهاجم نفت و تیم ملی عراق پس از عدم صدور رضایت نامه اش برای پیوستن به الشرطه، اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می کند. او مدعی شد که فریب مدیران نفت را خورده است و هرگز به تمرینات این تیم نمی رود. او خاطرنشان کرد که  فقط 10 میلیون دینار از قرارداد 128 میلیون دیناری خود را دریافت کرده است.


داود توضیح داد که علت اصرارش برای پیوستن به الشرطه، محبوبیت بالای این باشگاه در عراق و فراهم شدن یک فرصت برای دیده شدن در سطح قاره است چرا که الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کند و این تیم تمام شرایط درخواست شده توسط این مهاجم را برآورده می کند.


نفت هم اکنون با 24 امتیاز در جایگاه هشتم لیگ عراق قرار دارد در حالی که الشرطه با 32 امتیاز سوم است. الشرطه یکی از حریفان استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است و با این حساب، محمد داود در بهار 1400 روبروی آبی پوشان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها