کد خبر : 1737771 | 27 بهمن 1399 ساعت 11:30 | 36.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستون تازه ورزش سه؛ برگی از تاریخ

استقلال این روزها مثل اوایل دهه 70!(عکس)

شرایط استقلال این روزها نگران کننده است و هواداران این تیم مثل سال 71شرایط مشابهی را سپری می کنند

استقلال این روزها مثل اوایل دهه 70!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این روزهای استقلال انگارتکرار  تاریخ در سال 1371است.زمانی که استقلال در سوپر جام تهران نتوانست نتیجه لازم را برای حضور مجدد در لیگ آزادگان بدست آورد تا انتقادات به این تیم زیاد شود.


آن روزها ذوالفقار نسب مربی استقلال اعتقاد داشت هیچ تیمی اندازه استقلال مشکل و حاشیه ندارد،حرفی که عین جملات آن از سوی محمود فکری سرمربی این روزهای استقلال به آن اشاره می شود.


نکته قابل توجه در صحبت های مربی آن روزهای استقلال نداشتن کفش فوتبال و یا نیاوردن آن توسط بازیکنان در دیدار برابر سایپاست و این را برای تیمی که قهرمان آسیا شده است مناسب ارزیابی نمی کند.

 

1572823


حاشیه های استقلال این روزها مانند اوایل دهه 70 است و این تیم که فصل را تا این اواخر با صدرنشینی ادامه می داد در پایان نیم فصل به رده سوم سقوط کرد تا نارضایتی ها از کادر فنی تیم زیاد شود.


استقلال در آن سالها با نتیجه چهار بریک برابر سایپا مغلوب شد تا حاشیه های این تیم زیاد شود و امروز با شکست در اصفهان حاشیه ها دوباره به سراغ این تیم رفته است.


تفاوت آن روزها و این روزهای استقلال سکوت محمود فکری است.سکوتی که هواداران استقلال را راضی نمی کند و آنها انتطار دارند فکری به عنوان سرمربی باید به حاشیه ها اشاره کند تا باشگاه آسیب بیشتری نبیند.

 

1572824

دیدگاه‌ها