کد خبر : 1738004 | 28 بهمن 1399 ساعت 12:51 | 211.2K بازدید | 8 دیدگاه

پاسخ شهرخودرو به نامه رسمی پرسپولیس

انتقال شاگرد یحیی به پرسپولیس در گروی گل‌محمدی!

علی نعمتی مدافع وسط چپ پای شهرخودرو برای نقل و انتقالات نیم فصل مدنظر پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است.

انتقال شاگرد یحیی به پرسپولیس در گروی گل‌محمدی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس برای رفع کمبودهای خود در قلب دفاعی به شهرخودرو نامه رسمی زده تا این مدافع خوش نقش را برعهده بگیرد اما باشگاه شهرخودرو در پاسخ این انتقال را به پرداخت بدهی سنگین انتقال یحیی گل محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس منوط کرده است.

 

کش و قوس میان دو باشگاه برای دریافت مبلغ رضایتنامه یحیی گل محمدی که مربوط به نیم فصل لیگ نوزدهم است همچنان ادامه دارد. باشگاه شهرخودرو که در ابتدای لیگ نوزدهم با جدایی یحیی گل محمدی بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ مخالفت کرده بود، در ادامه و در نیم فصل لیگ نوزدهم با جدایی گابریل کالدرون، در ازای دریافت مبلغی رضایتنامه یحیی گل محمدی را به مقصد پرسپولیس صادر کرده بود.

 

اکنون اما با گذشت بیش از یک سال از این انتقال، هنوز باشگاه شهرخودرو موفق به دریافت مبلغ کامل مربوط به این رضایتنامه و انتقال نشده است. مبلغی که با ادعای باشگاه شهرخودرو به 16 میلیارد با سود روزشماری که بین باشگاه پرسپولیس با مدیرعاملی محمدحسن انصاریفرد، رسیده است و از سوی دیگر اکنون باشگاه پرسپولیس مدعی است که این عدد درست نیست و اگر مدیرعامل این باشگاه پاسخ تماس آنها را در این زمینه بدهد، به توافق برای پرداخت دست خواهند یافت. باشگاه شهرخودرو اما طبق وعده‌ای که داده بود، مدارک و مستندات مربوط به این انتقال و عدم پرداخت مبلغ را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و در انتظار پاسخ رسمی AFC در این زمینه است.

 

1573156

 

از سوی دیگر باشگاه پرسپولس برای تقویت خود در نقل و انتقالات زمستانی دست روی علی نعمتی، مدافع جوان شهرخودرو گذاشته است. انتقالی که اکنون با یک مانع بزرگ در خصوص درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس مواجه شده است و شهرخودرو مذاکره در این خصوص را منوط به پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس کرده است.

 

پرسپولیس که از امیدواری زیادی برای این انتقال برخوردار بود، اکنون با یک گره بزرگ در این زمینه مواجه شده است و باید رضایت باشگاه شهرخودرو را برای حل پرونده یحیی گل محمدی و رضایتنامه 16 میلیاردی‌اش با ادعای باشگاه شهرخودرو را جلب کرده و در ادامه در انتظار مذاکره برای صدور رضایتنامه علی نعمتی باشد. باید دید طرفین در فاصله زمانی باقیمانده تا نقل و انتقالات زمستانی قادر خواهند بود به نتیجه لازم در این زمینه دست یابند یا طلسم عدم جذب مدافع میانی بعد از جدایی شجاع خلیل زاده، همچنان ادامه خواهد داشت.

 

سرخ‌ها پیش از این با حجت حق وردی، ایمان سلیمی و شاهین طاهرخانی برای جانشینی شجاع خلیل زاده مذاکره کرده بودند که هر کدام از این گزینه‌ها به دلایلی حضورشان در این تیم منتفی شده بود و اکنون باید دید شرایط برای علی نعمتی به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها