کد خبر : 1738605 | 01 اسفند 1399 ساعت 12:39 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

چوکا - پارس؛ نبرد پیشکسوتان سرخابی

لیگ یک/ فرصت ویژه مس برای تثبیت صدرنشینی

تیم های مس کرمان و خیبر خرم آباد یکی از دو بازی امروز لیگ آزادگان را برگزار خواهند کرد.

لیگ یک/ فرصت ویژه مس برای تثبیت صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته تیم پارس جنوبی جم سه امتیازی ارزشمند را کسب کرد تا 21 امتیازی شود و با قرارگیری در رتبه هفتم، به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر بازگردد. حالا آن ها تا صدر جدول تنها چهار امتیاز فاصله دارند و در صورت کسب پیروزی مقابل چوکا، به صورت موقت تا رتبه سوم جدول بالا خواهند آمد.

 

این در حالی است که چوکا پس از شکست خانگی مقابل بادران با نتیجه 4-2، حالا اگر این بازی داخل خانه را هم واگذار کند، شرایط پیچیده ای را در جدول پیدا می‌کند و هیچ بعید نیست که تا منطقه قرمز سقوط هم پایین برود. چوکا در دو هفته بعد از این بازی که دیدارهای باقی مانده نیم فصل اول هستند، دو جدال سرنوشت ساز با آرمان گهر و قشقایی خواهد داشت. بازی چوکا و تالش همچنین تقابل دو پیشکسوت پرسپولیس و استقلال هم خواهد بود. علی لطیفی بازیکن سابق استقلال روی نیمکت چوکا حضور دارد و محمد نصرتی نیز هدایت پارس را برعهده گرفته است.

 

اما بازی حساس امروز بین تیم های خیبر خرم آباد و مس کرمان خواهد بود. مس با 25 امتیاز در صدر جدول جای دارد و خیبر با 16 امتیاز در رتبه سیزدهم جای گرفته است. اگر امروز نماینده خرم آباد برنده بازی شود، این تیم فرصت صعود به نیمه بالای جدول را هم خواهد داشت.

 

مس کرمان با هدایت رضا مهاجری یکی از جذاب ترین تیم های این فصل لیگ آزادگان محسوب می‌شود و پس از ناکامی فصل گذشته در صعود، حالا عزم راسخی برای بازگشت به لیگ برتر دارد. نکته جالب این که اگر مس راهی لیگ برتر شود، استان کرمان با سه سهمیه در بالاترین سطح فوتبال ایران، رکورددار می‌شود.

 

1568331

 

از آن سو خیبر شرایط متفاوتی دارد. آن ها که قرار است تا پایان فصل به خاطر درگذشت مهرداد میناوند مشکی پوش باشند، در شرایطی مقابل مس قرار می‌گیرد که امروز محمود بیرانوند یگانه مدافع خود را به دلیل محرومیت در ترکیب ندارد. نماینده خرم آباد همچنین چند روز پیش روزبه شاه علیدوست را به خدمت گرفت و هیچ بعید نیست که در روزهای آینده یک انتقال جذاب و بزرگ دیگر را تجربه کند.

 

بقیه بازی های هفته پانزدهم لیگ یک فردا برگزار خواهد شد. دو بازی حساس در آستارا و شیراز خواهند بود. شاگردان پایان رافت در آستارا میزبان استقلال خوزستان خواهند بود و فجر هم از تیم رضا عنایتی، هوادار میزبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها