کد خبر : 1738841 | 02 اسفند 1399 ساعت 15:15 | 80.7K بازدید | 4 دیدگاه

اولویت پی اس جی تغییر کرد

انصراف لحظه آخری؛ قلم قرمز روی نام مسی

لیونل مسی دیگر در اولویت های باشگاه پاری سن ژرمن قرار ندارد و بعید است فصل بعد راهی باشگاه پاریسی شود.

انصراف لحظه آخری؛ قلم قرمز روی نام مسی

به گزارش "ورزش سه"، شکست عجیب خانگی بارسا از پی اس جی کار این تیم برای ادامه مسیر در لیگ قهرمانان را بسیار دشوار کرده و این تیم پس از سال ها در یک هشتم نهایی حذف خواهد شد مگر اینکه مثل 4 سال پیش معجزه ای دیگر را رقم بزند. بازی برگشت سه هفته دیگر در پارک دو پرنس برگزار می شود و دشوار بتوان تصور کرد که بارسا بتواند ورق را برگرداند هرچند در فوتبال چیزی غیرممکن نیست.

 

 

1574557

 

 

در اسپانیا معتقدند حذف بارسا از لیگ قهرمانان تصمیم لیونل مسی برای جدایی از بارسا در پایان فصل را قطعی خواهد کرد و مقصد بعدی او نیز پی اس جی خواهد بود تا یک بار دیگر با نیمار هم تیمی شده و سال های پایانی فوتبالش را در تیم قدرتمندتر و مدعی برای کسب جام های بزرگ سپری کند.

 

در یکی دو ماه اخیر اظهارنظرهای سرانی اس جی و چند بازیکن مطرح این تیم در مورد مسی و استقبال از جذب او نیز مزید بر علت شده تا شانس انتقال فوق ستاره بارسا به پاریس بیشتر از هر تیمی قلمداد شود اما طبق ادعای یورواسپورت، در حال حاضر مسی در اولویت های باشگاه پی اس جی نیست و سران باشگاه روی مسائلی دیگر تمرکز کرده اند؛ از جمله تمدید با نیمار و امباپه و نیز قطعی کردن قرارداد مویزه کین که از اورتون قرضی برای پاریسی ها توپ می زند.

 

 

1573609

 

 

همچنین پی اس جی تمایل دارد برای فصل بعد دله آلی را از تاتنهام به خدمت بگیرد و همه اینها مقدم تر از قضیه جذب لیونل مسی هستند. پی اس جی البته نیم نگاهی هم به سرخیو راموس دارد تا در صورت عدم تمدید او با رئال، برای جذبش اقدام کند.

یورواسپورت معتقد است در صورت جدایی مسی از بارسا، مقصد احتمالی او سیتی خواهد بود نه پی اس جی.

 

 

دیدگاه‌ها