کد خبر : 1738995 | 03 اسفند 1399 ساعت 11:27 | 22.9K بازدید | 6 دیدگاه

باشگاه پرسپولیس خواستار ردیف بودجه دولتی

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که این باشگاه به همراه استقلال باید ردیف بودجه دولتی بگیرند.

باشگاه پرسپولیس خواستار ردیف بودجه دولتی

به گزارش ورزش سه، در سال های اخیر باتوجه به تصویب قانون مجلس، دو باشگاه سرخابی باوجود این که تحت مالکیت دولت هستند، بودجه ای را برای اداره خود از مالک خود نمیگیرند و با اسپانسرها و همچنین پاداش های مسابقات بین المللی خود، روزگار را سپری می‌کنند.

 

حالا اما ابراهیم معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درخواست کرده که باتوجه به پرطرفدار بودن این دو تیم، آن ها باید ردیف بودجه دولتی داشته باشند. او ادعا کرده که چند باشگاه دیگر با بودجه دولتی اداره می‌شوند.

 

وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس عنوان کرد: تیمی که چهل میلیون هوادار دارد باید ردیف بودجه بگیرد. حداقل در این چهار ماهی که ما حضور نداریم، حتی یک ریال هم بودجه دولتی نگرفته ایم اما دیگر باشگاه ها من نمی‌دانم چطور ارتزاق می‌کنند.

 

شکوری با اشاره به وضعیت مالی چند تیم دیگر گفت: من فکر میکنم به جز ۳-۴ باشگاه همه دولتی هستند و به غیر از پرسپولیس و استقلال همه از بودجه دولتی استفاده می‌کنند. متوجه نمیشم که چرا پرسپولیس و استقلال که اکثر مخاطبان ورزش ما برای آن ها هستند، هیچ ردیف بودجه ای ندارند. البته من منکر این نیستم که این قراردادهای بسته شده بد نیستند اما هیچ ردیف بودجه ای هم برای پرسپولیس و استقلال تعیین نشده. باشگاه هایی هستند که اسم خصوصی دارند اما از بودجه دولتی استفاده می‌کنند و امیدوارم که فکری برایشان بشود تا هواداران ما انقدر استرس و ناراحتی نداشته باشند.

دیدگاه‌ها