کد خبر : 1739689 | 06 اسفند 1399 ساعت 13:08 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز عملیات بازسازی در تالش؛

پوریای ولی به فصل جاری لیگ یک نمی‌رسد (عکس)

از ابتدای این هفته بود که عملیات بازسازی ورزشگاه پوریای ولی تالش آغاز شد ولی آنطور که مدیر اداره ورزش و جوانان این شهر می گوید، چوکا باید تا پایان فصل بازی های خانگی خود را در سردار جنگل برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، کاوه قدسی مدیر کل اداره ورزش و جوانان تالش در مورد آغاز عملیات بازسازی ورزشگاه پوریای ولی اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: از روز شنبه عملیات بازسازی آغاز شد. به هر حال به دلیل اهمیت موضوع و پیگیری های زیادی که آقای محمدیاری داشت، توانستیم در این شرایط کرونایی که از نظر اقتصادی اوضاع خوبی برای تامین بودجه وجود ندارد، اعتبار خوبی را با رایزنی هایی که با دکتر نوبخت انجام شد، تخصیص بدهیم. حتی وزیر محترم ورزش هم همکاری کردند. معاونین محترم استان، شهرداری، هیئت فوتبال و همه دست اندرکاران در پیش بردن این کار و آغاز عملیات بازسازی همکاری کرده اند که باید از همه آنها تشکر صمیمانه ای داشته باشم.


قدسی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که سبب شد ورزشگاه پوریای ولی مورد بازسازی قرار بگیرد، اشاره داشت و افزود: مهم ابعاد زمین بود. استاندارد سازی نیاز داشت و باید طول زمین افزایش پیدا کند. با همکاری هایی که با سازمان جهاد کشاورزی انجام د، این زمین به ما اهدا شد. سازمان لیگ جهت برگزاری بازی های لیگ یک ابعاد همه استادیوم ها را 105 در 68 در نظر گرفته است و متاسفانه زمین ما شرایط لازم را نداشت. تعویض چمن، نصب نور، ایجاد جایگاه ویژه، بازسازی نیمکت ذخیره ها، رختکن میهمان و میزبان و فنس‌های دور زمین دیگر مشکلاتی بود که سازمان لیگ خواستار برطرف شدن آنها شده است و همه آنها در دستور اقدام قرار دارد تا به امید خدا زمین استانداردی را مهیا کنیم.

 

1575842

 

1575844

 

1575843

 

1575845


از مدیرکل ورزش و جوانان تالش درباره زمین آماده شدن زمین پوریای ولی پرسیدیم که او در واکنش به این سوال توضیح داد: با سرعتی که امروز شروع کردیم، امیدواریم که هر چه زودتر زمین آماده شود. با اهتمامی که به انجام این کار وجود دارد، همه مسئولان در صددند تا این استادیوم آماده شود و بتوانیم میزبانی را در تالش داشته باشیم.


کاوه قدسی با اشاره به بازدید فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک از ورزشگاه پوریای ولی ادامه داد: آقای محمودزاده استادیوم را بازدید کردند و تذکرات لازم را دادند. این دغدغه هواداران است و تمام سعی و تلاشمان این است که زودتر این کار انجام شود. پیمانکار عزیز همه فاکتورها را زیر نظر دارند. مثلا چمن نیاز به زیرساخت دارد. پیش بینی ما این است که با توجه به حمایت همه مسئولان استانی، شهری و کشوری به زودی میزبان تیم های مختلف باشیم. به هر حال ما حق میزبانی را در حال حاضر از دست داده ایم و اگر تماشاگران ما باشند، نیروی محرکه خوبی برای بازیکنان و کادر فنی تیم خواهد شد. سعی و تلاش همه این است با سرعت این کار پیش برود ولی فکر نمی کنم تا پایان مسابقات این فصل شرایط میزبانی از تیم ها را در ورزشگاه پوریای ولی داشته باشیم.


از مدیر ورزش و جوانان تالش پرسیدیم که آیا امکان دارد، ورزشگاه پوریای ولی به مسابقات فصل آینده هم نرسد که او در واکنش به این سوال بیان کرد: قطعا به لیگ بعدی می رسد. دغدغه این است که زمینی خوب با امکانات خوب فراهم شود. ولی امسال را از دست داده ایم و به سال بعد می رسد.


قدسی در پاسخ به این سوال که چرا چمن طبیعی جایگزین نمی شود، توضیح داد: خب استان گیلان شرایط خوبی برای ایجاد چمن طبیعی دارد ولی به زیرساخت نیاز دارد و قرار است چمن مصنوعی جایگزین شود.

 

او در ادامه با اشاره کادر فنی تیم و بازیکنان حرف هایش را اینطور خاتمه داد: به تیم خدا قوت می گوییم. شرمنده هواداران و بازیکنان هستیم. می دانیم که بازیکنان، کادر فنی تیم و آقای لطیفی با تمام وجودشان علیرغم تمام محدودیت هایی که دارند و میزبانی ای که از آنها در این فصل گرفته شده است، در حال تلاش هستند و هر کس فوتبال بازی کرده باشد، این موضوع را به سادگی با تماشای بازی های تیم فوتبال چوکا متوجه می شود. کار تاخیر داشت ولی با وفاق و همدلی ای که می بینیم، این ماموریت در اسرع وقت انجام خواهد داد تا دیگر مجبور نباشیم در رشت از میهمانان خود پذیرایی کنیم و شرایط برای حضور هواداران خونگرم تیم که پشتوانه اصلی چوکا هستند هم فراهم شود.

دیدگاه‌ها