کد خبر : 1739790 | 06 اسفند 1399 ساعت 20:44 | 97K بازدید | 136 دیدگاه

از آقای گل تا وینگرهای گلزن؛

شما بگویید: بهترین مهاجم نیم فصل اول لیگ برتر؟

لیگ برتر ایران باوجود جدایی چند مهاجم گلزن، همچنان ستارگان زیادی را در خط حمله دارد.

شما بگویید: بهترین مهاجم نیم فصل اول لیگ برتر؟

به گزارش ورزش سه، تعداد مهاجمان لژیونر ایرانی دو رقمی شده اما هنوز در لیگ برتر ستارگان شاخص و شناخته شده ای هستند که در خط حمله تیم های لیگ برتری برای گلزنی تلاش می‌کنند.

 

آقای گل لیگ برتر که ۱۲ گل به ثمر رساند، سجاد شهباززاده است. او در تیم محرم نویدکیا درخشید و نزدیک به نیمی از گل های این تیم را به ثمر رساند. پس از او نام گادوین منشا دیده می‌شود که ۱۰ گل زد و شاید اگر غیبت در بازی آخر نبود، می‌توانست به رکورد شهباززاده هم دست پیدا کند.

 

1549451

 

از صدرنشین لیگ یعنی پرسپولیس، وحید امیری در بین برترین مهاجمان جای دارد. مهاجم نوک این تیم مهدی عبدی به هیچ عنوان در حد و اندازه های خود ظاهر نشد و آرمان رمضانی هم اغلب نیمکت نشین بود.

 

 

محمد عباس زاده ۷ گله و پیمان بابایی شش گله نمایندگان تیم های تبریزی هستند. عباس زاده نقش کلیدی در تیم مسعود شجاعی ایفا کرد و پیمان بابایی هم گل های مهمی را برای ماشین سازی زد اما او ۴ گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

1564132

 

امین قاسمی نژاد بهترین بازیکن تیم شهرخودرو بود که ۸ گل زد و شاید به نوعی عامل فرار این تیم از منطقه سقوط نیز محسوب می‌شود. فراز امامعلی در اولین سال بازی برای تیم دیگری به جز پیکان، درخشید و لوسیانو پریرا هم با سه گلی که زد، از رکورد لوسیانو ادینهو گذشت و گلزن ترین خارجی لیگ ایران شد. ساسان انصاری بازیکن فولاد نیز پس از شروع نامطلوب توانست دو گل بزند اما شاید کسی انتظار نداشت که کریم اسلامی در خط حمله نساجی بدرخشد و به این فهرست راه یابد؛ بازیکن 34 ساله ای که بیشترین تعداد پاس گل را داده است.

 

1550862

 

مهدی قایدی در ترکیب تیم استقلال عملکرد خوبی داشت و اگرچه آمار او مثل پارسال نیست اما به هر حال در بازی های کلیدی نظیر دربی گل مهمی را به ثمر رساند.

 

 

شما می‌توانید از طریق نظرسنجی موجود در صفحه اول ورزش سه (پایین جدول لیگ برتر) به گزینه خود رای دهید و اینجا هم نظر خود را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها