کد خبر : 1740294 | 09 اسفند 1399 ساعت 20:40 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: بازی فردا رقابتی برای کسب سهمیه است

استفانو پیولی سرمربی میلان از دیدار فردا تیمش مقابل رم به عنوان مسابقه ای برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یاد کرد.

پیولی: بازی فردا رقابتی برای کسب سهمیه است

به گزارش "ورزش سه"، میلان طی هفته های اخیر از فرم فوق العاده ابتدای فصل خود فاصله گرفته و همین موضوع باعث شده که تیم استفانو پیولی صدر جدول رقابت های سری آ را از دست بدهد چراکه آنها در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر نسبت به رقیب همشهری یعنی اینتر در رده دوم جدول قرار گرفته اند.

 

روسونری فرداشب در جدالی بسیار مهم و از سری مسابقات هفته بیست و چهارم سری آ مهمان رم خواهد بود. استفانو پیولی، سرمربی میلان، پیش از این جدال حساس گفت: "رم تیمی است که گزینه های زیادی در خط حمله در اختیار دارد. ادین ژکو عملکرد خوبی داشته اما رم حتی بدون او هم خطرناک است. ما باید به خوبی با قدرت خط حمله آنها مقابله کنیم.

 

 

1576808

 

 

جدول می‌گوید که این یک رقابت تنگاتنگ برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. تیم های کمتری در فصل گذشته برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول مبارزه می‌کردند اما اکنون همه در کورس رقابت هستند. ما ممکن است چند موقعیت را تغییر دهیم اما به عنوان یک تیم در مسیری کاملاً روشن هستیم. ما در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک تیم برنده هستیم و برندگان راه حل های جدیدی را امتحان می کنند."

 

 

1574086

 

 

تردید ها نسبت به میلان بعد از نتایج ضعیف اخیر: " این طبیعی است. ما پیش از این مورد ستایش فراوان قرار گرفتیم و حالا به خاطر این که در آن سطح نیستیم مورد انتقاد قرار میگیریم. هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و ما همچنان با انگیزه قبلی به میدان می رویم. ما می‌خواهیم تا آخر قهرمان باشیم و این انتقادات به ما کمک می کند. در شرایط خوب خیلی هیجان زده نمی‌شویم و اکنون هم بیش از حد افسرده نیستیم."

دیدگاه‌ها