کد خبر : 1740433 | 10 اسفند 1399 ساعت 14:32 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیشترین رای برای سکاندار فوتبال بانوان (عکس)

شهره موسوی با کسب 70 رای به عنوان نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال و رییس فوتبال بانوان برگزیده شد.

بیشترین رای برای سکاندار فوتبال بانوان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شهره موسوی اگر چه در حوزه اقتصادی یکی از افراد شناخته شده بشمار می رود و جز کارآفرینان برتر کشور بحساب می آید اما با فوتبال بیگانه نیست به این خاطر که با تاسیس باشگاه بادران در فوتبال نشان داد به مدیریت در فوتبال علاقمند است؛ تیم او هم اکنون در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور حضور دارد و برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند.

 

در روزی که نایب رییس اول عزیزی خادم رد صلاحیت شد و منصور قنبرزاده اما از احراز پست نایب رییسی دوم کناره گیری کرد شهره موسوی با 70 رای سکاندار فوتبال بانوان شد؛ این رای اعتماد بدین معنی است که اعضای مجمع عمومی نسبت به تغییر و تحول در فوتبال بانوان با مدیریت شهره موسوی امیدوار هستند.  

امروز نشست اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار و عزیزی خادم با 49 رای به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال برگزیده شد. او در مجمع عمومی بعدی باید نایب رییس اول و دوم خود را معرفی کند و این ها با رای اعضای مجمع عمومی انتخاب خواهند شد.

 

 

 

نکته جالب اینکه شهره موسوی پیش از برگزاری انتخابات در نشستی که در باشگاه بادران برگزار کرد از همه نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال درخواست کرد با حضور در این نشست برنامه های خود را مطرح کنند که از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم و سردار آجرلو در این نشست هم اندیشی شرکت کردند. در این نشست شهره موسوی برنامه های خود را برای اداره فوتبال بانوان مطرح کرد.

دیدگاه‌ها