کد خبر : 1741077 | 13 اسفند 1399 ساعت 01:26 | 255.6K بازدید | 4 دیدگاه

خودتان رضایتنامه بگیرید و بیایید

شرط پرسپولیس برای جذب فرجی یا نعمتی از شهرخودرو

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا یکی از مدافعان موردنظر یحیی گل‌محمدی را از تیم شهرخودرو جذب کند اما تحت قرارداد بودن این بازیکنان کار را سخت کرده است.

شرط پرسپولیس برای جذب فرجی یا نعمتی از شهرخودرو

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی اولین بازی نیم فصل دوم را انجام داد که تنها خرید زمستانی این تیم مهدی ترابی بوده است. اما باتوجه به فاصله دو هفته ای تا پایان نقل و انتقالات، قرمزها هنوز به دنبال برآورده کردن خواسته های یحیی گل‌محمدی هستند.

 

باتوجه به جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری، سرمربی پرسپولیس خرید یک مدافع میانی را در دستور کار مدیران این باشگاه قرار داده و دو گزینه را نیز معرفی کرده است؛ فرشاد فرجی و علی نعمتی. بازیکنانی که در تیم شهرخودرو شاگرد او بودند و در جریان کسب سهمیه آسیایی برای شهرخودرو نمایش های قابل قبولی را ارائه کردند تا یحیی مجاب به جذب آن ها برای پرسپولیس شود.

 

علی نعمتی مدافع 25 ساله ای است که با قد و قامت 182 سانتی متری در خط دفاعی نقش آفرینی می‌کند و فرشاد فرجی 26 ساله نیز پس از حضور در تیم هایی چون صنعت نفت، راه آهن، خونه به خونه و... حالا آماده یک انتقال بزرگ است. او فصل گذشته تک گل تیم شهرخودرو در دیدار با پرسپولیس را زد که منجر به شکست سرخپوشان با هدایت گابریل کالدرون شد.

 

1493739

 

با این حال مانع اصلی بر سر انتقال این دو بازیکن، قرارداد آن ها با شهرخودروست. نعمتی قراردادی 1.5 ساله با تیم مشهدی دارد و به همین خاطر حضورش در پرسپولیس کمی سخت به نظر می‌رسد. فرشاد فرجی هم اگرچه هنوز بازیکن آزاد نشده اما تنها شش ماه از قراردادش مانده و شاید به همین خاطر توفیق در مذاکره با او، محتمل تر باشد.

 

پیشنهاد اولیه شهرخودرو برای جذب این بازیکن سه میلیارد تومان بوده که رقم هنگفتی محسوب می‌شود. با این حال پرسپولیسی ها مذاکرات را ادامه می‌دهند و امیدوارند که شهرخودرو باتوجه به مشکلات مالی اش به این انتقال رضایت دهد.

 

برنامه دیگر پرسپولیس این است که هر کدام از بازیکنان خودشان به سراغ رضایت نامه بروند و مدیران باشگاه مشهدی را برای صدور آن راضی کنند و از آن طرف پرسپولیس با امضای قرارداد سه ساله، نظر آن ها را جلب کند؛ مشابه اتفاقی که در انتقال میلاد سرلک رخ داد و این بازیکن به پرسپولیس پیوست.

 

1570593

 

به نظر می‌رسد در روزهای آینده روند مذاکرات سریع تر پیش برود و شاید پرسپولیس برای سومین بازی نیم فصل یا دیدار جام حذفی، یکی از این بازیکنان را در اختیار داشته باشد. اما نکته اصلی این است که به جز پرسپولیس و خود بازیکن، یک طرف دیگر یعنی شهرخودرو هم در مذاکرات حضور دارد و به همین خاطر قرمزها نمی‌توانند از قطعی بودن این خرید اطمینان داشته باشند.

دیدگاه‌ها