کد خبر : 1741337 | 14 اسفند 1399 ساعت 10:55 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

پدری:

می خواهم در بارسلونا به رویاهایم برسم

پدری گونزالس، پدیده جوان بارسا، از پیروزی این تیم و صعود به فینال کوپا دل ری ابراز خوشحالی کرد.

می خواهم در بارسلونا به رویاهایم برسم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف سویا رفت و در حالی که بازی رفت را با شکست دو گله پشت سر گذاشته بود موفق شد یک بازگشت بزرگ را رقم بزند و بعد از 120 دقیقه تلاش با نتیجه 3-0 پیروز شده و راهی بازی فینال شود.

 

در دیدار ابتدای هفته بارسا مقابل سویا که از سری مسابقات لالیگا برگزار شد پدری گونزالس، پدیده این تیم دچار مصدومیت شده بود تا حضورش در مسابقه دیشب در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. با این حال ستاره اسپانیایی هر طور که شده به این جدال رسید و اتفاقا توانست عملکرد خوبی نیز از خود ارائه دهد.

 

 

1578488

 

 

پدری که بعد از پیروزی ارزشمند بارسا مقابل سویا و صعود این تیم به مسابقه فینال کوپا دل ری گفت: " بعد از مسابقه روز شنبه به شدت احساس درد می کردم اما اکنون در وضعیت خوبی قرار دارم. به ثمر رساندن گل تساوی در لحظات پایانی حس فوق العاده ای دارد. با گلی که جرارد زد و البته 10 نفر شدن سویا کار برای ما راحت تر شد.

 

حضور در فینال کوپا دل ری رویایی بود که اکنون برایم به واقعیت تبدیل شده است. ما به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم و به طور کلی می‌خواهم در بارسلونا به رویاهایم برسم."

دیدگاه‌ها