کد خبر : 1741428 | 14 اسفند 1399 ساعت 20:22 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

توتواسپورت گزارش داد؛

غیبت پائولو دیبالا در دیدار برگشت یووه برابر پورتو

رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که پائولو دیبالا، ستاره مصدوم یوونتوس، در دیدار برگشت این تیم برابر پورتو در چمپوینزلیگ نیز غایب خواهد بود و احتمالا برای گرفتن مشورت پزشکی در مورد زانوی مصدومش به اتریش سفر خواهد کرد.

غیبت پائولو دیبالا در دیدار برگشت یووه برابر پورتو

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در این فصل تنها در 11 بازی در سری آ برای یوونتوس به میدان رفته و در هشت بازی گذشته این تیم در لیگ به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی زانو نیز حضور نداشته است.

آندره آ پیرلو، سرمربی یووه، امیدوار است تا مهاجم آرژانتینی بتواند به زودی به ترکیب بیانکونری بازگردد اما به نظر نمی رسد که ستاره 27 ساله آرژانتینی بتواند به موقع برای بازی برگشت برابر پورتو در چمپیونزلیگ آماده شود.

 

1578622

 

توتواسپورت گزارش کرده که دیبالا ممکن است رد روزهای آینده برای گرفتن معاینات بیشتر، مشورت پزشکی و دیدار با پرفسور فینک، متخصص مشهور اتریشی، به این کشور سفر کند.

یوونتوس هفته آینده در سری آ با لاتزیو دیدار خواهد کرد و لئوناردو بونوچی ممکن است به این دیدار برسد.

 

خوان کوادرادو نیز از مصدومیت عضلانی خود رهایی یافته و برای بازی با لاتزیو آماده خواهد بود.

 

در پی ناکامی های سال های اخیر یوونتوس در چمپیونزلیگ، بیانکونری در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی برابر پورتو با هنرنمایی مهدی طارمی، 2-1 شکست خورد و با توجه به لشکر مصدومانی که روی دست پیرلو مانده و همچنین غیبت دوباره پائولو دیبالا، ممکن است امسال نیز رونالدو و بیانکونری در شکستن طلسم 25 ساله و به چنگ آوردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ، بار دیگر شکست بخورند.

دیدگاه‌ها