کد خبر : 1741471 | 15 اسفند 1399 ساعت 09:45 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک تست مثبت دیگر؛ سریال ادامه دار کرونا در یووه

رودریگو بنتانکور، ستاره اروگوئه‌ای یوونتوس به کرونا مبتلا شده است.

یک تست مثبت دیگر؛ سریال ادامه دار کرونا در یووه

به گزارش "ورزش سه"، طی ماه های گذشته شنیدن خبر ابتلای اهالی فوتبال به کرونا به یک اتفاق روتین تبدیل شده است؛ ویروس منحوسی که کل دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طی یک سال اخیر به شکل جدی و به صورت های مختلف با آن دست و پنجه نرم کرده است.

 

 ایتالیا از جمله کشورهایی محسوب می‌شود که از زمان آغاز شروع ویروس کرونا در دنیا با مشکلات زیادی در این زمینه دست و پنجه نرم کرده است. همچنین باشگاه یوونتوس نیز در مقاطع مختلف برخی بازیکنان خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشته است. ستاره های نظیر کریستیانو رونالدو، خوان کوادرادو، ماتیاس دی لیخت، الکس ساندرو و‌... که طی ماه‌های اخیر به کرونا مبتلا شده و دو هفته از ترکیب این تیم دور بوده‌اند.

 

 

1578717

 

 

با این حال به نظر می‌رسد که سریال ابتلا به ویروس کرونا در بین ستاره های یوونتوس همچنان ادامه دارد چرا که باشگاه ایتالیایی شب گذشته تایید کرد ستاره اروگوئه‌ای این تیم یعنی رودریگو بنتانکور با تست مثبت رو به رو شده است. با این حال او علائم خاصی ندارد و با توجه به پروتکل های بهداشتی وارد قرنطینه 15 روز شده است. همچنین به نظر می رسد که او دو دیدار حساس بیانکونری مقابل تیم های لاتزیو و پورتو را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها