کد خبر : 1741771 | 16 اسفند 1399 ساعت 16:08 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم شکنی در اتحاد؟

یونایتد به دربی رسید؛ آمار افتضاح برابر "BIG SIX"

منچستریونایتد فردا در دربی برابر منچسترسیتی باید نمایشی متفاوت با همیشه را ارائه دهد تا شانسی برای پیروزی داشته باشد.

یونایتد به دربی رسید؛ آمار افتضاح برابر "BIG SIX"

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در دیداری حساس میهمان منچسترسیتی است. پس از 27 بازی یونایتد 14 امتیاز کمتر از سیتی دارد و در رده دوم قرار گرفته و اگر می خواهد اندک شانسی برای قهرمانی داشته باشد، فردا باید سیتی را شکست دهد. پیروزی در دربی نیز برای هر دو تیم اهمیت خاص خود را دارد اما عملکرد یونایتد در بازی های بزرگ این فصل اصلا خوب نبوده است.

 

 

1579177

 

 

تیم تحت هدایت اوله گنار سولسشر هرگز نتوانسته برابر تیم های بالانشین جدول پیروز شود و حاصل کار یا مساوی بوده یا شکست و طبعا با ادامه این روند، یونایتد فردا امید زیادی برای کسب پیروزی نخواهد داشت.

بدترین نتیجه یونایتد برابر قدرت های بزرگ انگلیس(ملقب به BIG SIX) در فصل جاری مقابل تاتنهام بود. در هفته 4، تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو توانست در اولدترافورد یونایتد را 1-6 شکست دهد!

 

 

1575273

 

 

در هفته ششم یونایتد در زمین خود برابر چلسی با تساوی بدون گل متوقف شد. هفته هفتم یونایتد در اولدترافورد با یک گل به آرسنال باخت. هفته 12 یونایتد بازهم در زمین خود برابر یک تیم بزرگ دیگر یعنی سیتی بدون گل متوقف شد.

هفته 19 منچستریونایتد در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت و بازی بدون گل مساوی شد. هفته 21  یونایتد در زمین آرسنال به تساوی بدون گل رسید و هفته 26 نیز در استمفورد بریج حاصل کار برابر چلسی تساوی بدون گل بود.

 

 

1562613

 

 

تا به اینجا در هفت بازی بزرگ فصل، یونایتد تنها یک گل زده و هفت گل دریافت کرده است. 5 بار مساوی کرده و دو بار نیز باخته است. فردا در دربی و برابر سیتی که هفته های متوالی است جز پیروزی نتیجه ای کسب نکرده، طلسم می شکند؟

 

دیدگاه‌ها