کد خبر : 1741947 | 17 اسفند 1399 ساعت 01:37 | 76.6K بازدید | 4 دیدگاه

ایلایکس موریبا:

تا عمر دارم این گلم برای بارسا را فراموش نمی کنم

در پیروزی 0-2 امشب بارسا برابر اوساسونا ایلایکس موریبا اولین گلش برای آبی اناری ها را به ثمر رساند.

تا عمر دارم این گلم برای بارسا را فراموش نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست به دو گل در زمین اوساسونا پیروز شده و به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند. آبی اناری ها حالا چشم انتظار دربی مادرید خواهند ماند تا بلکه با شکست اتلتیکو شانس های قهرمانی در لالیگا برای این تیم بیشتر شود.

 

 

1579463

 

 

زننده گل دوم بارسا ایلایکس موریبا بود. پدیده 18 ساله که اولین گلش برای باشگاه کاتالان را زد و تبدیل به پنجمین گلزن جوان تاریخ بارسا شد.

او در پایان بازی گفت:« نمی دانم چطور دریبل زدم و با پای چپ اقدام به شوتزنی کردم. من عاشق شوتزنی هستم و خدا را شکر که توپ گل شد. قطعا این گل را هرگز فراموش نخواهم کرد. بی نهایت خوشحالم از اولین گلی که برای بارسا زدم.»

 

ایلاکس ادامه داد:« مسی؟ او از ابتدا به من کمک کرده و همیشه توصیه های خوبی برایم دارد. امشب به من گفت که اگر فرصت داشتم، حتما شوت بزنم. در بارسا بازیکنان جوان زیادی وجود دارند مثل آنسو فاتی که مثل برادرم است. ما سعی داریم از بزرگان تیم یاد بگیریم و این بهترین راه پیشرفت است. از رونالد کومان هم به خاطر اعتمادی که به من دارد متشکرم.»

 

 

1579467

 

 

شانس قهرمانی لالیگا:« ما هرگز ناامید نبودیم و امیدوارم اتلتیکو امتیاز از دست بدهد. سخت است ولی غیرممکن نیست. تا روز آخر می جنگیم و این در ذات بارسلوناست. در لاماسیا به ما یاد داده اند که ناامید نشویم و مبارزه کنیم. خوش شانسم که به تیم اول بارسا رسیده ام و این گل تقدیم خانواده ام.»

 

دیدگاه‌ها