کد خبر : 1743302 | 23 اسفند 1399 ساعت 10:41 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

معادلات قهرمانی در فوتبال زنان در هفته پایانی؛

چالش سیرجانی‌ها با سوغات شیرین اصفهانی

با پیروزی دو تیم شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان در هفته ماقبل پایانی، معادلات قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان پیچیده شده است و سه تیم شانس قهرمانی دارند.

چالش سیرجانی‌ها با سوغات شیرین اصفهانی

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته مسابقات هفته ماقبل پایانی مرحله لیگ برتر فوتبال زنان پیگیری شد که تیم سپاهان در خانه توانست دست به کار بزرگی بزند و شهرداری بم مدعی را از پیش‌روی بردارد و در بازی همزمان، شهرداری سیرجان از سد وچان کردستان گذشت تا معادلات قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال پیچیده شود و سه تیم شهرداری سیرجان، شهرداری بم و سپاهان اصفهان شانس قهرمانی در هفته پایانی را داشته باشند.

 

البته که شانس سیرجانی‌ها برای رسیدن به دومین قهرمانی‌شان آن‌هم پس از دو تجربه نایب‌قهرمانی متوالی بیش از سایر رقباست؛ آن‌ها در دیدار رو در رو با سپاهان کسب تساوی هم می‌توانند به قهرمانی برسند، اگر شهرداری بم در جدال همزمان مقابل وچان کردستان به برتری بیش از چهار گل دست پیدا نکند. پیروزی سیرجانی‌ها هم می‌تواند حکم قهرمانی آن‌ها را امضا کند.

 

1581678

 

تیم شهرداری بم پوکر در قهرمانی متوالی و رسیدن به هشتمین جام خود، چشم‌انتظار بازی همزمان باید باشند و خود نیز با پیروزی پرگل از سد وچان کردستان که امیدی برای رسیدن به قهرمانی ندارد، از میدان خارج شوند؛ اگر سیرجانی‌ها در مصاف با سپاهان متوقف شوند و بم برد پرگل داشته باشد، هشتیمن قهرمانی شاگردان جعفری به ثبت می‌رسد.

 

1581680

 

طلایی‌پوشان اصفهانی هم برای قهرمانی نیاز به یک معجزه دارند؛ آن‌هم در مقابل تیمی که در دور رفت شکست سنگینی را متحمل شدند. سپاهانی‌ها که در دور رفت در خانه خودشان با 6 گل مغلوب شهرداری سیرجان شدند برای قهرمانی باید این تیم را با اختلاف 5 گل در سیرجان شکست بدهند و در بازی همزمان شهرداری بم نتواند به سه امتیاز دیدار با وچان کردستان برسد تا سپاهان اصفهان جشن قهرمانی خود را در سیرجان به پا کند.

 

مسابقات هفته پایانی سه‌شنبه 26 اسفندماه برگزار خواهد شد و پس از یک ماراتن حدوداً 20 هفته‌ای، قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان نیز معرفی خواهد شد.

 

1581677

دیدگاه‌ها