کد خبر : 1743410 | 23 اسفند 1399 ساعت 16:30 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

تابع تصمیم سرمربی هستم؛

حق‌دوست: باشگاه اجازه نداد به استقلال بروم

هافبک ذوب‌آهن دلیل عدم پیوستن به استقلال را مخالفت باشگاه اصفهانی عنوان کرد.

حق‌دوست: باشگاه اجازه نداد به استقلال بروم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حق‌دوست درباره برتری ذوب‌آهن مقابل پدیده گفت: بازی تک حذفی بود و جای اشتباهی وجود نداشت. هر دو تیم باید از فرصت‌های ایشان استفاده می‌کردند که خدا را شکر که توانستیم با یک بازی خوب و برنامه ریزی دقیق برنده بازی شویم.

این بازیکن درباره گلزنی برابر پدیده عنوان کرد: کل تیم زحمت می‌کشند و از زحمات هم‌تیمی‌های ممنون هستم. بدون تلاش آنها اصلا نمی‌شد من گل بزنم و خوشحالم که در دو بازی پشت سر هم در حال گلزنی هستم. امیدوارم که این روند را ادامه بدهم و در نتایج تیم تاثیرگذار باشم.

 

هافبک ذوب‌آهن درباره تغییر و تحولات این تیم ابراز کرد: تیم ما نیاز به یک شوک داشت و خدا را شکر شوک مثبتی به تیم وارد شد و آقای حسینی با دانش و فنی که دارد تیم  را متحول کرده  و شرایط خیلی خوبی داریم، گرچه کار ما خیلی سخت است چون در نیم‌فصل اول نتوانستیم نتیجه بگیریم. به آینده تیم خوش‌بین هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم و به رتبه‌ای که مدنظرمان هست دست پیدا کنیم.

 

حق‌دوست در مورد دیدار پیش رو با پیکان ابراز کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما الان باید برای بازی با پیکان  تمرین و تمرکز کنیم و امیدوارم که از آن بازی هم دست پر بیرون بیاییم.

 

او در مورد پیشنهاد باشگاه استقلال گفت: بله، باشگاه استقلال پیشنهاد داده و به باشگاه‌مان نامه زده ولی ذوب‌آهن پاسخ منفی داده و من هم چون با ذوب‌آهن قرارداد دارم، تابع تصمیمات باشگاه و سرمربی هستم.

دیدگاه‌ها