کد خبر : 1743576 | 24 اسفند 1399 ساعت 13:34 | 14.7K بازدید | 5 دیدگاه

به تصمیم AFC واقع‌بینانه نگاه کنیم؛

مهدوی: ایران شرایط میزبانی را ندارد

پیشکسوت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حاشیه برگزاری دیدار امروز دو تیم منتخب سرخابی و رسانه ورزش سلب میزبانی از نمایندگان ایرانی را کاملا قابل پیش‌بینی دانست.

مهدوی: ایران شرایط میزبانی را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهدوی یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران که هم سابقه بازی در استقلال و هم در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، پس از پایان دوئل منتخب سرخابی و رسانه ورزش که با برتری منتخب سرخابی هم خاتمه یافت، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این بازی به یاد علی انصاریان، مهرداد میناوند و همه کسانی که عزیزان خودشان را در کرونا از دست داده‌اند و خودشان را فدای هموطنان کردند، برگزار شد.

 

او در واکنش به تصمیم AFC برای سلب میزبانی‌های ایران توضیح داد: کار برای تیم ملی خیلی سخت شد؛ انسان باید واقع‌بین باشد، جواد نکونام خیلی حرف قشنگی زد، ما یک باران یا برف می‌آید فوتبال‌مان تعطیل می‌شود. یعنی آنقدر شرایط سخت‌افزاری‌مان با مشکل برخورد کرده، چطور می‌توانیم میزبانی کنیم وقتی دو زمین درست و حسابی نداریم. یک ورزشگاه آزادی داریم و دیگر استادیومی نداریم، بهترین زمین منطقه غرب یک چمن مصنوعی است که آن هم از بین رفته است.

 

وی افزود: شرایط همین یک استادیوم را ببینید و تا انتهای قصه را بخوانید؛ ما خیلی خیلی از دیگران عقب مانده‌ایم و امیدوارم شرایط اقتصادی درست شود و ما بتوانیم از سخت‌افزارهای بهتری استفاده کنیم. استادیوم‌های شهرستان‌های دیگر را که نگاه می‌کنیم اصلا شرایط میزبانی را ندارند و بعضا هتل هم ندارند، چند تا از تیم‌های لیگ برتری‌مان در شهرشان هتل ندارند و هتل‌های یک ستاره و دو ستاره که مانند مهمانسراست دارند. متاسفانه نمی‌توانستیم میزبانی را بگیریم و باید با حقیقت کنار بیاییم.

دیدگاه‌ها