کد خبر : 1743733 | 25 اسفند 1399 ساعت 08:45 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب تیم‌های شمشیربازی در المپیک کامل شد

با پایان جام جهانی مجارستان و المپیکی شدن روسیه در این رقابت‌ها ترکیب هشت تیم شرکت کننده در مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر المپیک کامل شد.

ترکیب تیم‌های شمشیربازی در المپیک کامل شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، با برگزاری جام جهانی مجارستان، تکلیف هشتمین و آخرین تیم شمشیربازی اسلحه سابر برای حضور در المپیک توکیو مشخص شد.

 

در بخش تیمی این رقابت‌ها که شامگاه یکشنبه به پایان رسید فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت اما روسیه تا فینال پیش رفت. این در حالی است که دو تیم برای کسب سهمیه هشتم و آخر المپیک رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند.

 

بنابراین با توجه به جام جهانی مجارستان و نتایج ثبت شده در آن، روسیه اختلاف امتیازی خود را با رقیبش یعنی فرانسه بیشتر کرد و موفق به کسب سهمیه المپیک شد. این تیم در پایان جام جهانی مجارستان جایگاه پنجم رده بندی جهانی را از آن خود کرد و فرانسه هم بعد از ایران در رده هفتم قرار گرفت.

 

با المپیکی شدن روسیه، تکلیف هشت تیم حاضر در بخش شمشیربازی اسلحه سابر المپیک توکیو کامل شد. پیش از این تیم‌های کره جنوبی، ایتالیا، مجارستان و آلمان به عنوان چهار تیم اول رنکینگ جهانی همراه با ایران، مصر و آمریکا به عنوان نمایندگان آسیا، آفریقا و آمریکا حضور خود در المپیک را قطعی کرده بودند.

دیدگاه‌ها