کد خبر : 1743756 | 25 اسفند 1399 ساعت 10:16 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌ماریا و مارکینیوش جدیدترین قربانیان

دزدی از ستاره‌های PSG؛ نقشه همیشگی سارقان پاریس

شب گذشته در حالی که پاری سن ژرمن مشغول بازی با تیم نانت بود، خانه آنخل دی ماریا و مارکینیوش مورد هجوم دزدان قرار گرفت و گفته می شود هر دو واقعه بسیار خشونت بار بوده اند.

دزدی از ستاره‌های PSG؛ نقشه همیشگی سارقان پاریس

به گزارش "ورزش سه"، وقتی دوربین های تلویزیونی لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، را نشان داد که از روی سکوها با نگرانی شروع به صحبت با مائوریسیو پوچتینو کرد و دستور سرمربی پاریسی ها بر تعویض بلافاصله دی ماریا، نشان از روی دادن اتفاقی ناگوار داشت.

 

1582332

 

بعد از بازی اعلام شد که خانه دی ماریا در پاریس در حالی که همسر و دو دختر خردسالش در خانه حضور داشتند مورد دزدی قرار گرفته است. از ابعاد این حادثه که بسیار خشونت بار توصیف شده هنوز خبری گزارش نشده است اما گفته می شود که گاوصندوقی که در طبقه بالای خانه دی ماریا وجود داشته مورد سرقت قرار گرفته و همه محتویات آن ربوده شده است.

پس از اینکه لئوناردو با یک تماس تلفنی از دزدی از خانه دی ماریا مطلع شد، از روی سکوها به پوچتینو خبر داد و از او خواست تا ستاره آرژانتینی را تعویض کند. سپس لئوناردو و پوچتینو هر دو به همراه آنخل دی ماریا به رختکن رفتند تا خبر دزدی را به او بدهند.

 

1582328

 

همزمان در حادثه ای جداگانه خانه مارکینیوش، کاپیتان PSG، نیز در حالی که پدر و مادرش در خانه حضور داشتند مورد سرقت واقع شد. این دزدی نیز بسیار خشونت بار توصیف شده، اما هنوز خبری از وضع روحی و جسمی والدین مارکینیوش گزارش نشده است.

 

1582331

 

این نخستین باری نیست که دی ماریا و خانواده اش قربانی دزدی می شوند و در زمان حضور دی ماریا در منچستر هم اتفاق مشابهی برای خانوده او رخ داده بود و بعدا دزدی از خانه آنها به عنوان یکی از دلایل جدایی دی ماریا از منچستریونایتد مطرح شد که دی ماریا نیز این موضوع را تایید کرد. حال باید دید عکس العمل او به این دزدی دوم در حالی که در روزهای اخیر قرارداد خود را برای یک سال دیگر با پاریسی ها تمدید کرده، چه خواهد بود.

 

1581587

 

در طول 18 ماه گذشته سرجیو ریکو، تیاگو سیلوا، اریک ماکسیم چوپو موتینگ و چند فوتبالیست دیگر در پاری سن ژرمن قربانی دزدی های خشونت بار از خانه هایشان شده اند.

در کنفرانس پس از بازی پوچتینو بدون اینکه اشاره ای به این دزدی ها بکند گفت: "اتفاقاتی خارج از دنیای فوتبال رخ داد که عملکرد ما در نیمه دوم را توجیه می کند. این بهانه نیست اما این اتفاق باعث شد که انرژی ما در نیمه دوم افت پیدا کند. در پایان بازی ما فقط راجع به چیزهایی غیر از فوتبال با بازیکنان صحبت کردیم. برای صحبت های فوتبالی فردا وقت داریم."

 

دیدگاه‌ها