کد خبر : 1743757 | 25 اسفند 1399 ساعت 10:33 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

در کویت همه از شهرزاد مظفر تعریف می‌کنند

نسیمه غلامی: لژیونری تجربه خوبی بود

ملی‌پوش فوتسال زنان ایران می‌گوید دوست دارد در لیگ کشورهای خارجی بازی کند و تجربه‌های جدیدی به دست بیاورد.

نسیمه غلامی: لژیونری تجربه خوبی بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران که به تیم الفتات کویت پیوسته، با این تیم به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد. غلامی با پایان مسابقات کویت به ایران برمی‌گردد تا با هیات فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر حضور پیدا کند.

 

غلامی در گفت‌وگو با ایسنا به حضور در الفتات کویت اشاره و بیان کرد: برای اولین بار لژیونر شدم که تجربه خیلی جدیدی بود. سختی‌ها و شیرینی‌های خود را داشت اما برایم متفاوت و خوب بود.

او افزود: دوست دارم دوباره در لیگ کویت یا لیگ کشورهای دیگر بازی کنم و تجربه‌های جدیدی به دست بیاورم. اکنون هم که قراردادم در کویت تمام شده و رضایت‌نامه‌ام را گرفته‌ام، با هیات فوتبال خراسان رضوی قرارداد بستم و برای این تیم بازی می‌کنم. 

 

غلامی به تفاوت لیگ ایران و کویت از نظر فنی و دستمزدها اشاره کرد و گفت: قطعا لیگ ایران خیلی از کویت بهتر است چون سابقه برگزاری مسابقات ایران بالای ۱۰سال است، در حالی که لیگ کویت برای سومین دوره برگزار شد اما از نظر دستمزدها این کشور شرایط بهتری دارد.

او به نقش شهرزاد مظفر در بهبود وضعیت فوتسال زنان کویت اشاره و بیان کرد: لیگ این کشور از نظر فنی نسبت به دوره قبل پیشرفت زیادی داشته چون از زمانی که خانم مظفر سرمربی تیم ملی این کشور شده، کمک زیادی به بازیکنان کمک کرده است. اینجا همه از او تعریف می‌کنند و به من می‌گویند که خیلی چیزها از این مربی یاد گرفته‌اند، حتی چند بازیکن ملی‌پوش تیم ما هم خیلی خوب کار کردند و مشخص بود که فوتسال را به خوبی یاد گرفته‌اند. 

 

غلامی افزود: لیگ کویت آنگونه که می‌گویند لیگ آسانی نیست چون هر تیم می‌تواند دو بازیکن خارجی جذب کند و این موضوع به جذابیت مسابقات کمک کرده است. به نظرم سال آینده بهتر هم می‌شود و پیشرفت را در تک تک بازیکنان دیده‌ام.

دیدگاه‌ها