کد خبر : 1743779 | 25 اسفند 1399 ساعت 12:01 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

شهرام گودرزی، شاگرد مهدی رحمتی می‌شود؟

وینگر شیرازی، از بوشهر به مقصد مشهد!

مهدی رحمتی به دنبال تقویت تیمش می‌خواهد چهارمین سهمیه خرید خود در بازار زمستانی را به خرید وینگر شیرازی تیم شاهین شهرداری بوشهر اختصاص دهد.

وینگر شیرازی، از بوشهر به مقصد مشهد!

به گزارش "ورزش سه" یکی از تیم‌های پرتغییرات در بازار نقل و انتقالات زمستانی، پدیده مشهد بوده چرا که آن‌ها فعلا پنج بازیکن را از دست داده‌اند و با سه بازیکن جدید به توافق رسیده‌اند؛ جدایی قطعی اکبر صادقی، سعید جلالی‌راد، حسن جعفری، روح‌الله سیف‌الهی و فرشاد فرجی و جذب حسام پورهاشم، یوسف وکیا و مهرداد بایرامی. البته که احتمال جدایی امین قاسمی‌نژاد هم در این میان مطرح است که هنوز نهایی نشده است.

 

با این‌حال رحمتی به دنبال جذب وینگر شیرازی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر است تا بتواند خلأ جدایی روح‌الله سیف‌الهی و جدایی احتمالی امین قاسمی‌نژاد را پر کند؛ شهرام گودرزی 33 ساله که سابقه بازی در لیگ برتر با پیراهن تیم‌هایی چون تراکتور تبریز، گسترش فولاد، فجرسپاسی و ... را دارد پس از جدایی فراز کمالوند از شاهین شهرداری بوشهر، به دنبال جدایی از شاهین است.

 

او گویا با مدیران باشگاه پدیده وارد مذاکره شده تا بتواند در ادامه لیگ بیستم در سطح اول فوتبال ایران کار خود را دنبال نماید و احتمالا با توجه به نظر مثبت مهدی رحمتی، با عنابی‌پوشان به توافق خواهد رسید تا در جمع شاگردان مهدی رحمتی به فوتبال خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها