کد خبر : 1743800 | 25 اسفند 1399 ساعت 13:24 | 209.7K بازدید | 17 دیدگاه

تصویر جنجالی انصاری در تمرین پرسپولیس

محمد انصاری با حضور در محل تمرین این تیم با لباس شخصی، ناراحتی و گلایه یحیی گل محمدی را به‌همراه داشت.

تصویر جنجالی انصاری در تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بعد از پنج سال حضور در پرسپولیس که بدون حاشیه همراه بود، محمد انصاری قصد دارد جدایی پر سر و صدایی را به نام خود کند.

 

مدافع چپ پای پرسپولیس که به دلیل برخی اتفاقات رخ داده علیه خودش طی فصل جاری ناراحت و ناراضی است، از روز گذشته تلاش قطعی خود برای جدایی از این تیم را استارت زد. او امروز نیز علیرغم تمرین تیمش در شهیدکاظمی، با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد. موضوعی که بعد از اطلاع یحیی گل محمدی از تصمیم مدافع تیمش با گلایه رسمی او در گفتگویی که با رسانه ها داشت، همراه شد.

 

عکسی که امیرحسین خیرخواه از تمرین امروز پرسپولیس شکار کرده است. انصاری زیر نگاه سنگین یحیی گل محمدی به دوربین زل زده و شاید این تصویر پایانی حضورش در شهید کاظمی باشد. پنج سال حضور و دستیابی به افتخارات زیاد و در نهایت تصمیم به جدایی.

 

گل محمدی با انتقاد از تصمیم ناگهانی مدافع باتجربه تیمش مدعی شد که او در صورتی که چنین تصمیمی داشته بهتر بود که ابتدا با وی صحبت می کرد و بعد اقدام رسمی با حضور در باشگاه را دنبال می کرد. انصاری امروز با حضور در محل تمرین پرسپولیس و با لباس شخصی نشان داد که تصمیم قطعی خود برای جدایی از این تیم را دنبال می کند و باید دید مدافع سرخ‌ها در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها