کد خبر : 1743876 | 25 اسفند 1399 ساعت 19:40 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی و حمایت ویژه از رئیس جدید بارسلونا

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا، حمایت ویژه‌ای از خوان لاپورتا انجام داده است.

ژاوی و حمایت ویژه از رئیس جدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره انتخابات باشگاه بارسلونا برگزار شد و مطابق انتظار این خوان لاپورتا بود که به عنوان رئیس جدید بلوگرانا انتخاب شد و رسماً کار خود را آغاز کرد؛ در این بین بسیاری نسبت به بازگشت بارسلونا به روزهای خوب با لاپورتا کاملاً خوش‌بین هستند و ژاوی نیز چنین احساسی دارد.

 

ژاوی در مصاحبه ای پیرامون انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا گفت: " شرایط بارسلونا به لحاظ اقتصادی دوباره خوب خواهد شد. چندین مشکل برای حل کردن وجود دارد اما لاپورتا می تواند همه آن ها را برطرف کند. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم. ما در تماس هستیم و من برای او بسیار خوشحالم."

 

 

1582483

 

 

ژاوی در ادامه گفت: "او دوست خوبی است و بهترین اقدامات را برای بارسا انجام خواهد داد. به نظر من لاپورتا انسان و رئیس بسیار خوبی است؛ بهترین رئیسی که من در دوران حضورم در بارسا داشتم."

 

آینده لیونل مسی: "بارسا به مسی احتیاج دارد و مسی نیز به بارسا. مسئله زمان است و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما امیدوارم که او بتواند در بارسلونا به کارش ادامه دهد."

 

 

1582484

 

 

گفتنی است ژاوی پس از دوران فوق العاده در بارسلونا و کسب تمام عناوین ممکن با این تیم در سال 2015 بلوگرانا را به مقصد فوتبال آسیا و باشگاه السد قطر ترک کرد. ژاوی چهار فصل در این تیم به میدان رفت و پس از آن در سال 2019 کار خود را به عنوان سرمربی در همین باشگاه قطری آغاز کرد. از طرفی بسیاری معتقد هستند که او قطعاً طی سال های آینده هدایت بارسلونا را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها