کد خبر : 1743877 | 25 اسفند 1399 ساعت 20:00 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس جونیور:

از زمان حضور در برزیل بازی های بنزما را می دیدم

وینیسیوس جونیور، ستاره جوان رئال مادرید، تمجید ویژه ای از کریم بنزما انجام داد.

از زمان حضور در برزیل بازی های بنزما را می دیدم

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس از زمان پیوستن به رئال مادرید در سال 2018 بازی های زیادی در ترکیب این تیم انجام داده است. این ستاره برزیلی در فصل جاری نیز با توجه به مصدومیت های پی در پی ستاره های رئال بیشتر توسط زین الدین زیدان به کار گرفته شده و از طرف دیگر انگیزه های زیادی برای درخشش در ترکیب لوس بلانکوس دارد.

 

 

1567463

 

 

وینیسیوس در مصاحبه ای می گوید که به دریبل زنی بیشتر از زدن گل علاقه مند است. او گفت: " من دوست دارم دریبل بزنم و انجام این کار برایم از گلزنی راحت‌تر است. من تحت نظر هستم اما در عین حال می دانم که در موقعیت های تک به تک موثرتر عمل می کنم زیرا هنگامی که مدافعان در برابر من قرار می گیرند برای گرفتن توپ به فکر فرو می روند."

 

ستاره برزیلی رئال مادرید در ادامه تمجید ویژه ای از کریم بنزما انجام داد و گفت: " کریم باورنکردنی است. از زمانی که من در برزیل حضور داشتم بازی های او را تماشا می کردم و به نوعی طرفدار او بودم. بازی با او آسان است و معتقدم که در حال حاضر بهترین مهاجم است. حضور در کنار او واقعاً خوب است و معنای وجود یک الگو در کنارم را می دهد. او همیشه به من می گوید که چه کاری باید انجام دهم و دوست دارد با من بازی کند. من همیشه به حرف های او گوش می دهم."

 

 

1539482

دیدگاه‌ها