کد خبر : 1743879 | 25 اسفند 1399 ساعت 20:59 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: می خواهم بارها و بارها این حس را تجربه کنم

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، از قهرمانی در چمپیونزلیگ به عنوان اتفاقی فوق العاده یاد کرد.

آلیسون: می خواهم بارها و بارها این حس را تجربه کنم

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی لیورپول برابر تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان فصل 19-2018 باعث شد آلیسون بکر با قرمزهای آنفیلد به قهرمانی مهم‌ترین تورنمنت فوتبال اروپا دست پیدا کند. اکنون آلیسون در مصاحبه ای ابراز تمایل کرده که بارها این حس یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

 

آلیسون بکر در مصاحبه ای با FourFourTwo گفت: " زندگی یعنی جنگیدن برای رویاهایت. شما ممکن است یک رویا را تغییر دهید یا آن را به روز کنید اما باید برای آنچه که شما را خوشحال می کند مبارزه کنید. در فوتبال کسب جام های مهم هدف اصلی است.  اکنون احساس پیروزی در فینال لیگ قهرمانان را می دانم و می خواهم آن را بارها و بارها تجربه کنم. "

 

 

1582486

 

 

دروازه‌بان برزیلی درباره وضعیت لیورپول در این فصل نیز گفت: " شما هرگز نمی دانید در فوتبال چه اتفاقی خواهد افتاد.  این یکی از دلایلی است که باعث شده این ورزش را تقریباً همه دوست داشته باشند. متأسفانه ما ویرژیل وگفن دایک، یکی از بازیکنان اصلی خود را از دست دادیم.  از دست دادن چنین بازیکن بزرگی برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود زیرا او بهترین مدافع جهان است اما بازیکنان جایگزین ما عملکرد بسیار خوبی داشته اند. این شاید کیفیت اصلی ما باشد. ما فقط به یک بازیکن وابسته نیستیم."

 

آلیسون درباره یورگن کلوپ نیز گفت: " وقتی صحبت از انگیزه دادن به بازیکنان می شود، کلوپ یک متخصص است. او همیشه کلمات مناسب را پیدا می کند تا قبل از بازی اعتماد به نفس بیشتری به ما بدهد. همه ما می توانیم ببینیم که او چقدر به برنامه خود اعتقاد دارد و چقدر به بازیکنان اطمینان دارد. در واقع فقط او نیست کلوپ دستیاران بسیار خوبی هم کنار خود دارد و همه افراد برای داشتن انگیزه لازم بسیار حیاتی هستند. من متقاعد شده ام که در مسیر درستی برای دستیابی به اهداف خود قرار داریم زیرا این تیم نیاز به جنگ نه تنها برای خود، بلکه برای یکدیگر، برای سرمربی و برای طرفداران را درک می کند. ما با هم هستیم و به هم وابسته ایم.  این ذهنیت ما در لیورپول است."

 

 

1538856

دیدگاه‌ها