کد خبر : 1743883 | 25 اسفند 1399 ساعت 19:52 | 39K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا دیگر هافبک لیورپول را نمی خواهد

بارسلونا دیگر تمایلی به جذب جینی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول ندارد.

بارسلونا دیگر هافبک لیورپول را نمی خواهد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جینی واینالدوم، هابک هلندی و باتجربه لیورپول در پایان فصل جاری با این تیم تمام می شود و هنوز پیشرفتی در روند مذاکرات برای تمدید قرارداد انجام نشده است. خود جینی واینالدوم نیز چند روز قبل در مصاحبه ای فاش کرد هنوز توافقی حاصل نشده و به همین علت احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل از لیورپول وجود دارد.

 

بارسلونا تابستان سال گذشته و در بدو ورود رونالد کومان تلاش زیادی برای خرید جینی واینالدوم داشت و مذاکراتی نیز بین دو باشگاه برای نهایی شدن این انتقال انجام شد. اما در نهایت بارسلونا و لیورپول به توافق نرسیدند و جینی واینالدوم برای یک فصل دیگر نیز در آنفیلد ماندنی شد.

 

1582490

 

گرچه به نظر می رسید در تابستان پیش رو بارسلونا شانس اول برای خرید جینی واینالدوم باشد، اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد باشگاه اسپانیایی دیگر تمایلی به خرید این بازیکن نداشته و از صف تیم های علاقمند به جینی واینالدوم خارج شده است.

 

به نظر می رسد ظهور ایاکس موریبا، هافبک جوان بارسا علت اصلی این تصمیم باشد. کادر فنی بارسلونا معتقد است موریبا در سال های پیش رو پیشرفت زیادی خواهد داشت و دیگر نیازی به جذب جینی واینالدوم نیست. با حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا، این باشگاه دوباره روی به استفاده از بازیکنان جوان آورده و قصد دارد با میدان دادن به بازیکنان رشد کرده در آکادمی لاماسیا، از نظر اقتصادی صرفه جویی کنند. ایاکس موریبا حدود دو ماه قبل اولین بار برای تیم اصلی بارسلونا بازی کرد و او در این مدت تحسین بسیاری از کارشناسان را برانگیخته است.

دیدگاه‌ها