کد خبر : 1743889 | 25 اسفند 1399 ساعت 20:39 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو راست می گوید؛ این داور دشمن اوست!

مایکل اولیور، داور انگلیسی بیش از همه داوران شاغل در لیگ برتر علیه تیم های ژوزه مورینیو پنالتی می گیرد.

مورینیو راست می گوید؛ این داور دشمن اوست!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب تاتنهام در شرایطی در دربی لندن 1-2 مغلوب آرسنال شد که ابتدا از این تیم پیش افتاده بود. اما مایل اولیور در نیمه اول یک پنالتی علیه تاتنهام اعلام کرده و اریک لاملا را نیز اخراج کرد تا اسپرز در نهایت بازنده دربی لقب گیرد. مطابق انتظار ژوزه مورینیو در پایان بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و مدعی شد حیف که داوران پاسخگوی کارهای خود در نشست های خبری نیستند. مورینیو همچنین در ادامه اعلام خطا روی لاکساندر لاکازت و پنالتی آرسنال را حیرت انگیز توصیف کرد.

 

1582494

 

اما نشریه دیلی میل مدعی شد ماکیل اولیور از آگوست 2015 بیش از هر داور دیگری علیه تیم های مورینیو پنالتی گرفته است. در دوران حضور در چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام، مایکل اولیور در 21 بازی شش پنالتی علیه تیم مورینیو اعلام کرده که میانگین هر 3.5 مسابقه یک پنالتی بوده است.

 

بعد از مایکل اولیور، جان ماس در رده دوم قرار داشته و در برابر تیم های مورینیو هر 6.6 مسابقه یک پنالتی اعلام کرده است. مایک دین نبز با رکورد هر 7.25 مسابقه در رده سوم قرار دارد. بدین ترتیب به نظر می رسد عدم علاقه مورینیو به قضاوت بازی های تیمش توسط مایکل اولیور دلیلی منطقی داشته و این سرمربی پرتغالی دل خوشی از عملکرد داور مطرح انگلیسی ندارد.

 

1582495

دیدگاه‌ها