کد خبر : 1743897 | 25 اسفند 1399 ساعت 21:29 | 57.3K بازدید | 2 دیدگاه

درباره باقری و دانشگر هنوز تصمیم نگرفتیم

نظری: جذب قاسمی‌نژاد با این ارقام امکان‌پذیر نیست

عضو هیات مدیره استقلال از عدم توافق مالی با امین قاسمی نژاد و باشگاه پدیده مشهد خبر داد.

 نظری: جذب قاسمی‌نژاد با این ارقام امکان‌پذیر نیست

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد بعد از جلسه امشب هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص بیان کرد: هفته‌ای یکبار نشست خبری داریم تا تمام سوالات را در همان نشست پاسخ بدهیم. از این باب چنین تصمیمی گرفته شده که زحمتی برای شما رسانه‌ها نشود تا در سرما و گرما باشید و آزار ببینید و یا با یک رسانه ‌صحبت کنیم و با رسانه دیگر حرف نزنیم و شائبه تبعیض پیش نیاید.اگر عزیزان دغدغه‌ای دارند ما آماده ایم که نشست‌های خبری دوبار در هفته هم برگزار شود.


وی ادامه داد: امروز جلسه‌مان به طور استثنا به جای صبح دوشنبه به غروب دوشنبه موکول شد و رویه ما این است که هر دوشنبه ساعت 15 نشست خبری داشته باشیم و هفته‌های دیگر این موضوع رخ نخواهد داد و امروز بحث جدی و جدیدی نداشتیم.


سخنگوی استقلال درباره مساله جدایی محمد دانشگر و فرشیدباقری خاطرنشان کرد:  در مورد دانشگر و باقری در جلسه هیات مدیره صحبتی نشد. اینکه تصمیم گیری نهایی نشده است و هر زمان تصمیم گیری نهایی شد و در موردش صحبت می کنیم.


نظرس در مورد جذب امین قاسمی نژاد گفت: در مورد قاسمی نژاد موضوعی مطرح است اینکه در مورد مالکیت پدیده صحبت وجود دارد و اینکه با چه عزیزی یا کدام مرجع صحبت کنیم و از طرفی با هیات فوتبال و از طرفی با حمیداوی صحبت شده اما محل تردید است که با کدام عزیز به تفاهم برسیم البته مذاکرات اولیه انجام شده است. بعد از اینکه موضوع پدیده به سرانجام رسید نیاز داریم مجدد درمورد مسایل مالی و جزئیات قرارداد با خود قاسمی نژاد مذاکره کنیم زیرا اعداد و ارقامی که تا اینجا مطرح شده با توجه به اوضاع مالی فعلی باشگاه امکانپذیر نیست.


وی افزود: خیلی دوست داریم قاسمی نژاد را در باشگاه استقلال داشته باشیم  قاسمی نژاد هم به عنوان یک استقلالی و کادرفنی پدیده به عنوان یک استقلالی بیشتر به باشگاه استقلال توجه کنند.


وی درباره تشابه موضوع قاسمی نژاد با پیوستن فرشاد فرجی به پرسپولیس گفت: من اطلاعی ندارم و اینکه چطور پرسپولیس قرارداد بسته است.

دیدگاه‌ها