کد خبر : 1743907 | 25 اسفند 1399 ساعت 22:41 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست بادران: داورگفت توپ به دست خورده اما ...

دیدار بادران – استقلال خوزستان امروز در استادیوم غدیر تهران با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

سرپرست بادران: داورگفت توپ به دست خورده اما ...

به گزارش "ورزش سه"، در ثانیه های پایانی بازی کادر فنی تیم بادران تهران بر این عقیده بود برخورد توپ به دست مدافع استقلال خوزستان باید از سوی رضا عادل داور بازی پنالتی اعلام می شده اما داور چنین دیدگاهی نداشت؛ با اینکه نزدیک به صحنه بود.

 

رضا رهقی – سرپرست تیم بادران در این باره می گوید: قبل از آن صحنه مشکوک در دقیقه ۹۵ داور اصلا در هر صحنه خطا بر روی بازیکنان ما به بازیکنان خاطی حریف اخطار نمی داد و فقط به تذکر اکتفا می کرد. دروازه بان استقلال خوزستان وقت کشی کرد و زمان بازی را گرفت اما متاسفانه داور این دقایق را در  وقت اضافه لحاظ نکرد. علاوه بر اینها خطا بر روی دروازه بان ما رخ داد و همین خطا سبب شد پیراهن‌اش پاره شود ولی داور باز هم به بازیکن حریف اخطار نداد. وقتی متوجه شدیم آقای عادل که داور لیگ برتری است به عنوان داور این دیدار انتخاب شده شخصا خوشحال شدم چرا که ایشان از لحاظ قضاوت و عملکرد در سطح بالایی قرار دارد.

 

وی در خصوص صحنه مشکوک پایانی بازی نیز این چنین توضیح داد: آن صحنه خیلی مشخص و واضح بود. فکر می کنم داور تا صحنه فقط دو قدم فاصله داشت و خودش نیز در پایان بازی اذعان کرد که توپ به دست بازیکن حریف خورده و آن صحنه را دیده ولی معتقد بود توپ روی دست حرکت کرده و هندی صورت نگرفته است. در صورتی که اصلا توپ پس از برخورد به دست بازیکن حریف مسیرش تغییر کرد. کارشناسان باید نسبت به این صحنه نظر بدهند ولی به شخصه اعتقاد دارم که امروز سه امتیاز را به صورت مسلم از ما گرفتند.

دیدگاه‌ها