کد خبر : 1743910 | 26 اسفند 1399 ساعت 00:00 | 97.2K بازدید | 14 دیدگاه

ابهام در مالکیت و مبلغ بالای درخواستی؛

قاسمی‌نژاد - استقلال؛ چرا دوشنبه نهایی نشد؟

خیلی از هواداران استقلال امروز خودشان را برای شنیدن دو خبر نقل و انتقالاتی پر سر و صدا، یعنی پیوستن اشکان دژاگه و امین قاسمی‌نژاد آماده کرده بودند، ولی این دو انتقال به دلایلی رخ نداد.

قاسمی‌نژاد - استقلال؛ چرا دوشنبه نهایی نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، احتمال حضور امین قاسمی نژاد و اشکان دژاگه در محل باشگاه استقلال و خبرهایی که پیرامون آینده محمد دانشگر منتشر می شد، سبب شده بود تا امروز چندین خبرنگار از رسانه های مختلف خودشان را به خیابان 38 غربی علامه جنوبی محل استقرار باشگاه استقلال برسانند، تا در جریان چند و چون کار قرار بگیرند.

 

 

ماجرای آمد و رفت دانشگر


اولین اتفاقی که پس از حضور خبرنگاران سبب شد تا آنها دوربین های خودشان را بیرون بکشند، حضور محمد دانشگر مدافع حاشیه ساز این روزهای باشگاه استقلال بود. دانشگر جلسه ای نزدیک به یک ساعت با احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار کرد و بدون اینکه در هنگام ورود و خروج حرفی بزند، خیابان 38 ام را پس از چند عکس سلفی با هواداران ترک کرد. شنیده ها اما حکایت از آن داشت که مدافع استقلال خواهان جدایی شده و در صحبت با مدیرعامل استقلال، به دنبال جلب رضایت مددی برای حضور در باشگاه دیگری بوده است.

 


حضور غیرمنتظره هوشنگ نصیرزاده


اینکه رئیس پیشین باشگاه ماشین سازی و یکی از همکاران همیشگی محمدرضا زنوزی در حالی که خبرهایی پیرامون پیوستن اشکان دژاگه به استقلال وجود دارد، در محل باشگاه دیده شود، بی شک نگاه خبرنگاران را به خودش جلب خواهد کرد. نصیرزاده در هنگام ورود به باشگاه صحبت نکرد ولی پس از جلسه ای که نزدیک به یک ساعت طول کشید، برای دقایقی با آرامشی مثال زدنی ایستاد و در گفتگو با خبرنگاران توضیح داد که به نمایندگی از محمدرضا زنوزی، برای جذب دو بازیکن استقلال به این باشگاه آمده است. او از محمد دانشگر به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی تراکتور نام برد و بدون اینکه توضیح بیشتری در مورد محتوای مذاکرات انجام شده بدهد، خیابان منتهی به باشگاه استقلال را ترک کرد.

 

 

دست بیعت دژاگه و شجاعی با خطیبی  و پایان گمانه‌زنی‌ها


در همین حین بود که کانال رسمی باشگاه تراکتور عکسی از رسول خطیبی در کنار مسعود شجاعی و اشکان دژاگه منتشر کرد و این عکس به معنای پایان گمانه زنی ها برای حضور کاپیتان سابق تیم ملی در سعادت آباد برای مذاکره با مدیران استقلال بود؛ همنیجا حضور دژاگه منتفی شد، هر چند عبدیان در صحبت های خودمانی ای که چند ساعت بعدتر با خبرنگاران انجام داد، در این مورد هم صحبت کرد و تاکید کرد اشکان اگر می خواهد به استقلال بیاید، چون تحت قرارداد تراکتور است، باید خودش فسخش را بگیرد.

 


بالاخره قاسمی نژاد و مدیران باشگاه آمدند


ساعت از 5 بعدازظهر گذشته بود که بالاخره یکی از پر سر و صدا ترین چهره های نقل و انتقالات تابستانی از راه رسید. دقایقی پیش از او خلیل زاده و آصفی ( رئیس هیئت مدیره استقلال و یکی از اعضای هیئت مدیره) نیز به محل باشگاه رسیده بودند و عبدیان هم یکی دو دقیقه بعد با ماشین وارد پارکینگ ساختمان باشگاه شد، تا جلسه ای که خبرنگاران منتظر شکل گیری اش بودند، سرانجام حالت واقعی بگیرد. حضور علی نامداری مشاور هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز بیش از پیش گمانه زنی در مورد نهایی شدن جذب قاسمی نژاد را در روز دوشنبه 25 اسفندماه بالا برده بود، اما ....

 


قاسمی نژاد رفت؛ مدیران ماندند و ماندند و ...


هنوز 10 دقیقه از حضور توامان قاسمی نژاد و مدیران باشگاه استقلال نگذشته بود، که مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال شهرخودرو با دو همراهش با سرعت محل باشگاه را ترک کردند. قاسمی نژاد در حالی که خبرنگاران از او در مورد نتیجه مذاکره می پرسیدند، حرفی نمی زد و درنهایت این مدیر برنامه های او بود که توضیح داد به دلیل ابهام در مالکیت باشگاه شهرخودرو یا پدیده، نهایی شدن قرارداد رخ نداده و تاکید کرد اصلا بحث به جزئیات قرارداد و صحبت روی رقم آن، نرسیده است. کمی بعدتر نظری هم به جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شد تا این جلسه شکل کاملا رسمی به خود بگیرد و تمامی اعضا در آن حضور داشته باشند.

 

 

خروج مدیران در تاریکی شب


دقایقی از ساعت 8 شب گذشته بود که بالاخره مدیران یکی یکی از ساختمان خارج شدند. خلیل زاده مسئولیت پاسخگویی به خبرنگاران را به حجت نظری واگذار کرد و خیلی زود با ماشینی که منتظر او ایستاده بود، محل باشگاه را ترک کرد. این همان کاری بود که آصفی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه و علی نامداری مشاور هیئت مدیره نیز انجام داد. عبدیان اما علی رغم اینکه به درخواست خبرنگاران برای انجام مصاحبه پاسخ منفی داد، در گفتگویی خودمانی در جمع آنها اینطور دلیل عدم نهایی شدن قرارداد امین قاسمی نژاد را توضیح داد و گفت:« امین قاسمی نژاد را به این دلیل جذب نکردیم که در مورد مالکیت باشگاه ابهام وجود دارد و ما نمی دانیم باید با چه فرد یا سازمانی مذاکره کنیم. نمی خواهیم برای استقلال مشکلی ایجاد شود و به همین دلیل منتظر پاسخ استعلامی هستیم که از فدراسیون فوتبال گرفته ایم. اگر مشکلی پیش نیاید فردا صبح قرارداد قاسمی نژاد نهایی می شود.»

 

 

نظری و پایان روز پر رفت و آمد با پاسخ به دو سوال


حجت نظری تنها عضوی از هیئت مدیره باشکاه استقلال بود که با اصرار خبرنگاران حاضر به صحبت شد و البته تاکید کرد که چون ساعاتی پیش، نشست خبری مفصلی برگزار کرده و در مورد موضوعات مختلف توضیح داده، به چند سوال بیشتر پاسخ نخواهد داد. او در مورد موضوع دانشگر تاکید داشت که هیچ بحثی در هیئت مدیره مطرح نشده و در مورد امین قاسمی نژاد و دلیل نهایی نشدن قراردادش هم توضیحات عبدیان عضو هیئت استقلال را تکرار کرد. او البته به موضوع دیگری هم اشاره کرد و از امین قاسمی نژاد و مربیان استقلالی شهرخودرو یا پدیده خواست که با اعداد و ارقام کمتری شرایط این انتقال را فراهم کنند.

 

 

امین قاسمی‌نژاد - استقلال؛ شاید فردا صبح


تمامی مدیران باشگاه استقلال در مورد امین قاسمی نژاد به موضوع ابهام در مالکیت و استعلام از فدراسیون اشاره کردند؛ استعلامی که پاسخش به نظر می رسد تا آخر امشب به دست مدیران باشگاه استقلال برسد و در این صورت فردا روز نهایی مذاکره مدیران باشگاه با قاسمی نژاد خواهد بود و باید دو طرف در جلسه ای بر سر جزئیات به توافق برسند؛ پس فردا هم روز پرکاری پیش روی مدیران باشگاه استقلال در خیابان 38 ام علامه جنوبی سعادت آباد خواهد بود و خبرنگاران و احتمالا امین قاسمی نژاد هم در این خیابان دیده خواهند شد.

 

گزارش: احمدرضا خلیلی

دیدگاه‌ها