کد خبر : 1743915 | 25 اسفند 1399 ساعت 23:21 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

لغو بازی با فولاد به ضرر ما شد؛

زنده‌روح: تقابل سختی با تیم شهرم داشتم

هافبک گل‌گهر لغو بازی با فولاد خوزستان را به ضرر تیمش دانست.

زنده‌روح: تقابل سختی با تیم شهرم داشتم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب پیروزی برابر تیم مس کرمان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد. گل دوم و پیروزی بخش گل گهر با پاس احمد زنده روح به ثمر رسید که فوتبال خود را از تیم مس شروع کرده بود.

 

زنده‌روح درباره دیدار حذفی مقابل مس عنوان کرد: تیم مس با وجود اینکه تیم دسته اولی بود، اما با توجه به سابقه و ساختاری که داشت، به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته‌ای مقابل ما نبود. همان‌گونه که همه دیدند برای کسب پیروزی کار سختی برابر این تیم داشتیم، اما خدا را شاکرم که توانستیم با کسب پیروزی به مرحله بعد صعود کنیم.

 

او که اصالت کرمانی دارد و فوتبال خود را از مس شروع کرده درباره پاس گلی که منجر به حذف مس از رقابت‌های جام حذفی شد، گفت: من فوتبال خود را از مس کرمان شروع کردم و هیچ‌وقت روزهای خوش در این تیم را فراموش نمی‌کنم و از موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم. رویارویی با این تیم برای من سخت بود، اما در فوتبال حرفه‌ای این مسائل عادی است و در هر تیمی که پیش از این بازی کردم و مثل گل‌گهر از تمام توانایی‌هایم برای کسب موفقیت این تیم بهره بردم. امیدوارم مس کرمان بتواند در رقابت‌های لیگ یک به گونه‌ای نتیجه بگیرد که شاهد صعود این تیم باشیم.

 

هافبک گل‌گهر یادآور شد: تیم ما در نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن جدید در اختیار گرفت و معتقدم با تدابیر آقای قلعه‌نویی می توانیم نه تنها بهتر از نیم‌فصل اول باشیم، بلکه در قالب یک مدعی هم ظاهر شویم. البته نیم‌فصل دوم شرایط خاص خود را دارد و باید در رقابت با تیم‌های بالانشین نهایت تلاش خود را کنیم.

 

زنده‌روح در خصوص لغو آخرین بازی سال گل‌گهر مقابل فولاد عنوان کرد: لغو بازی با فولاد بی‌شک به ضرر گل‌گهر خواهد بود چراکه تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات مداومی در طول هفته داشت. اگر این بازی در زمان تعیین شده انجام می‌شد، می‌توانستیم امیدوار به کسب نتیجه خوب برابر فولاد باشیم، اما به هر ترتیب به این تصمیم احترام می‌گذاریم. فولاد یکی از نمایندگان فوتبالمان در آسیا است و آرزوی موفقیت برای این تیم می‌کنم. امیدوارم فولاد بتواند از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرده و خود را آماده بازی حساس در آسیا خود کند.

 

دیدگاه‌ها