کد خبر : 1744134 | 26 اسفند 1399 ساعت 23:58 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

در سالروز جشن تولد؛

شکار بزرگ مس؛ ربیعی دو فصل تمدید کرد

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان قراردادش را با این باشگاه به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی مس که در این فصل عملکرد خوب و قابل توجهی را از خود نشان داد، در مراسم جشن تولد ۴۰ سالگی خود که توسط باشگاه مس رفسنجان برگزار شد، قرارداد خود را با این باشگاه رسما به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

 

 

1582879

 


مس که برای نخستین بار حضور در رقابت های لیگ برتر را تجربه می کند، تا به اینجای کار و در پایان هفته هفدهم لیگ برتر با کسب 24 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد و تا رده چهارم و کسب سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا تنها 2 امتیاز فاصله دارد.


مس با ربیعی در نیم فصل نخست عملکردی بسیار خوب داشت و به همین دلیل او از چند تیم متمول لیگ برتری نیز پیشنهاداتی را دریافت کرد.با این وجود مدیران مس رفسنجان موفق شدند تا ربیعی را راضی کنند در این تیم بماند و با توجه به تمدید دوساله قرارداد این مربی جوان، محمد ربیعی تا پایان فصل لیگ بیست و دوم سرمربی باشگاه مس رفسنجان خواهد بود. 

 

 

1582878

 


مدیران مس با ربیعی بر سر یک برنامه سه ساله به توافق رسیده بودند که آنها در سال نخست موفق شدند به لیگ برتر صعود کنند و برنامه آنها برای سال دوم، بقا در لیگ برتر بود ولی مس در لیگ بیستم فراتر از حد انتظار ظاهر شده و همین مسئله باعث رضایت مدیران این تیم رفسنجانی از ربیعی شد.


مسی ها با ربیعی و در سال سوم این برنامه، به اهداف بزرگتری فکر می کنند و با تمدید قرارداد سرمربی باانگیزه خود، نشان دادند بر روی اهداف خود تمرکز بالایی دارند.

 

 

1582880

 


مس رفسنجان روز پنج شنبه و در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

دیدگاه‌ها