کد خبر : 1744408 | 28 اسفند 1399 ساعت 09:19 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی فرشاد پیوس اینبار در تهران

آقای گل تاریخ پرسپولیس اینبار برای یک جاه طلبی دیگر برای دستیابی به سهمیه صعود با ویستاتوربین به هدف دست نیافت.

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد پیوس که در دوران مربیگری با حضور در دسته‌های پایین‌تر‌ موفق شده بود تیم‌های سپیدرود رشت، شهید قندی یزد، خونه به خونه بابل و چوکای تالش را به رده‌های بالاتر بیاورد و صعود را بهمراه این تیم‌ها به نام خود کند، در بازگشت به تهران و با تیم فوتبال ویستاتوربین در این مسیر نتوانست تا پایان آنها را همراهی کند. 

 

آقای گل محبوب پرسپولیسی‌ها که با این تیم تازه تاسیس که در این فصل جواز حضور در لیگ دسته دوم را به دست آورده، نیم فصل را در جایگاه سوم و با اختلاف ۴ امتیازی با صدرنشین به پایان رسانده، ترجیح داد در این مقطع به همکاری با آنها پایان دهد.

 

1583273

 

پیوس که البته سابقه روشنی در صعود با تیم‌ها دارد، خیلی زود مورد توجه دیگر تیم‌ها قرار گرفته و گفته می‌شود احتمالا نیم فصل دوم را در تیمی در دسته اول کار را دنبال خواهد کرد. موضوعی که به نظر می‌رسد در تصمیم وی برای پایان همکاری با ویستاتوربین در این مقطع بی تاثیر نبوده است و باید دید در نهایت پیوس با چه تیمی بار دیگر به فوتبال بازخواهد گشت و اینبار چه هدفی را دنبال می‌کند.

 

او که تاکنون چهار تیم در شهرهای یزد، بابل، رشت و تالش را به سطح بالاتر آورده در تهران نتوانست هدف را تا پایان دنبال کند و امیدوار است در بازگشتی دوباره اینبار با هدایت تیمی دیگر همچنان بزرگ‌ترین حربه خود را در صعود تیم‌ها را پیش ببرد.

دیدگاه‌ها