کد خبر : 1744409 | 28 اسفند 1399 ساعت 09:21 | 24.3K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید توخل از ستاره فرانسوی؛ او یک هدیه بزرگ است

توماس توخل، سرمربی چلسی، تمجید ویژه ای از هافبک فرانسوی خود یعنی انگولو کانته انجام داد.

تمجید توخل از ستاره فرانسوی؛ او یک هدیه بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب همچون بازی رفت عملکرد کم نقصی ارائه داد و موفق شد با دو گل از سد اتلتیکومادرید عبور کند تا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده باشد و علاوه بر این روند خوب تیم لندنی با توماس توخل همچنان ادامه پیدا کند.

 

 

1583276

 

 

یکی از بهترین بازیکنان چلسی در دیدار شب گذشته هافبک فرانسوی این تیم یعنی انگولو کانته بود. در همین راستا توماس توخل تمجید ویژه ای از این بازیکن خود انجام داد و گفت: " من هرگز سن بازیکنان را از روی عملکردشان تشخیص نمی دهم. وقتی با او بازی می کنید یک نصفه انسان بیشتر در زمین حضور دارد زیرا فشار فوق العاده ای روی حریف ایجاد می کند و بی نظیر است. کانته یکی از سخت کوش ترین بازیکنانی محسوب می‌شود که در حال نزدیک شدن به سن 30 سالگی است."

 

توماس توخل در ادامه تمجیدهای خود از انگولو کانته گفت: " مربیگری او بسیار لذت بخش است. وجود چنین بازیکن یاری رسانی درون زمین برای من یک هدیه بزرگ محسوب می‌شود. کیفیت استفاده از توپ و فرار از فشار او را هرگز از دست کم نگیرید. او می‌تواند در کار با توپ پیشرفت کند اما در عین حال داشتن وی واقعا فوق العاده است.

 

 

1583275

 

 

متئو کواچیچ و او باید همواره قدم‌های رو به جلو را بردارند و هردو می‌دانستند که می‌توانیم به آنها اعتماد کنیم. آنها تمام وظیفه خود را به دوش گرفتند و عملکرد فوق العاده ای ارائه دادند."

دیدگاه‌ها