کد خبر : 1744454 | 28 اسفند 1399 ساعت 12:01 | 29.4K بازدید | 2 دیدگاه

قربانی کردن وینیسیوس برای جذب امباپه؟ من مخالفم

جوزپ پدرول، کارشناس برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، به حمایت از وینیسیوس جونیور پرداخت.

قربانی کردن وینیسیوس برای جذب امباپه؟ من مخالفم

به گزارش "ورزش سه"، مدت هاست که بحث انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بسیار داغ دنبال می‌شود و به نظر می‌رسد که این مسئله در تابستان پیش رو جدی تر از قبل پیگیری خواهد شد چرا که گفته می‌شود لوس بلانکوس قصد دارد تیم خود را تقویت کند و در این راه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن اصلی‌ترین گزینه فلورنتینو پرز به حساب می آید.

 

 

1580356

 

 

از طرف دیگر عملکرد فوق‌العاده وینیسیوس جونیور در دیدار دو شب پیش برابر آتالانتا باعث شده که یک بار دیگر هواداران این ستاره برزیلی به حمایت از او بپردازند. در پنجره های نقل و انتقالات قبلی صحبت هایی در رابطه با احتمال جذب کیلیان امباپه توسط رئال مادرید در ازای مقداری پول و حضور وینیسیوس در PSG مطرح شد اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

 

حالا و بعد از درخشش ستاره جوان و برزیلی دوباره این شایعات قوت گرفته است و به نظر می‌رسد که یکی از راه های پیش روی رئال مادرید برای آوردن کیلیان امباپه به سانتیاگوبرنابئو، همین بسته پیشنهادی شامل وینیسیوس به علاوه مقداری پول است؛ موضوعی که مشخص نیست پاری سن ژرمن با آن موافقت کند.

 

 

1578046

 

 

با این حال جوزپ پدرول، کارشناس مطرح شبکه تلویزیونی الچرینگیتو، در واکنش به این شایعه که دوباره مطرح شده با این انتقال احتمالی مخالفت کرده و می گوید در صورتیکه نظر او درباره جذب امباپه در ازای مقداری پول به علاوه انتقال وینیسیوس به پاری سن ژرمن، خواسته شود پاسخ او منفی خواهد بود و این کار را انجام می دهد.

دیدگاه‌ها