کد خبر : 1744545 | 28 اسفند 1399 ساعت 18:09 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

با روحیه تیمی مثال زدنی

رئال زیدان عاشق فینال ها؛ این تیم زمین نمی خورد

رئال مادرید درست زمانی که به نظر می رسد کارش تمام شده، توانسته ورق را به سود خود برگرداند. این یک مورد شگفت انگیز از تیم تحت هدایت زیدان است.

رئال زیدان عاشق فینال ها؛ این تیم زمین نمی خورد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه دسامبر چیزی تا حذف از دور گروهی لیگ قهرمانان و رفتن به لیگ اروپا فاصله نداشت. سه ماه بعد اما کهکشانی ها به یک چهارم نهایی رسیده اند.

 

 

1582980

 

 

رئال در یک هشتم نهایی آتالانتا را پیش رو داشت. تیم هجومی ایتالیایی که بازی هایش را اغلب پرگل می برد ولی برابر رئال در دو بازی رفت و برگشت حرفی برای گفتن نداشت. رئال بازی رفت را در برگامو با یک گل برد و در بازی برگشت که سه شنبه شب برگزار شد، به راحتی و با ارائه یک نمایش برتر، 3-1 پیروز شد.

در فصل جاری بارها رئال بازی های مرگ و زندگی را در پیش داشته و از همه آنها نیز سربلند خارج شده است. بازی هایی فینال گونه که شاگردان زیدان توانسته اند ورق را برگردانند. درست زمانی که به نظر می رسد رئال زمین خورده، زیدان توانسته تیمش را بلند کند.

 

 

1579825

 

 

فصل جاری نخستین بار رئال پیش از ال کلاسیکوی رفت لالیگا بود که دو شکست متوالی برابر کادیز و شاختار را تجربه کرد و شکست برابر بارسا می توانست شرایط این تیم را وخیم تر کند. رئال به نوکمپ رفت و 1-3 برنده از زمین خارج شد. رئال سپس توانست در لیگ قهرمانان با دو پیروزی متوالی برابر اینتر، وضعیتش را سر و سامان ببخشد.

 

کمی بعد رئال بار دیگر افت کرد. دو شکست برابر شاختار و آلاوس، رئال را بحران زده کرد اما تیم تحت هدایت زیدان توانست با پیروزی بر گلادباخ به عنوان تیم اول از گروهش بالا بیاید و در لالیگا هم توانست با شکست دادن سویا در سانچس پیسخوان و سپس اتلتیکو در دی استفانو، اوج بگیرد.

 

 

1538164

 

 

رئال سپس در عین ناباوری و در نیمه نهایی سوپرکاپ، به بیلبائو باخت و در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برابر آلکویانو حذف شد. در حالی که وضعیت رئال بار دیگر بد شده بود، زیدان توانست تیمش را جمع کرده و از 9 بازی اخیر صاحب 7 برد و دو تساوی شده است.

رئال در لالیگا زنده است و شش امتیاز با صدر فاصله دارد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز منتظر مشخص شدن حریف بعدی خود در قرعه کشی فرداست.

 

دیدگاه‌ها