کد خبر : 1744993 | 01 فروردين 1400 ساعت 23:29 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: قدرت برونو فرا انسانی نیست

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در مورد اهداف تیمش تا پایان فصل صحبت کرد.

سولسشر: قدرت برونو فرا انسانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امشب با قبول شکست 1-3 مقابل لسترسیتی با رقابت های جام حذفی انگلیس وداع کرده و فرصت فتح عنوان قهرمانی را از دست داد. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان و نروژی یونایتد ضمن ابراز تاسف از این شکست مدعی شد هدف آنها موفقیت در لیگ برتر و لیگ اروپا خواهد بود.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "حالا ما باید روی رقابت های لیگ اروپا و لیگ برتر تمرکز کنیم، بله ما دوست داشتیم به ومبلی برویم، اما اکنون تمام تمرکز ما روی بازی هایی است در ادامه در پیش رو داریم. رسیدن به اهداف مان آسان نخواهد بود، اما ما می خواهم ادامه داده و در اروپا نیز تا آنجا که ممکن است پیش برویم.

 

1583485

 

ما در جدول لیگ برتر وضعیت خوبی داریم و می خواهیم به پیشرفت خود ادامه دهیم، البته لسترسیتی در جدول رده بندی پشت سر ما است، پس کار آسانی پیش روی ما نخواهد بود.  وقتی برنده می شویم، با هم برنده می شویم و وقتی می بازیم هم با هم می بازیم.

 

نمی خواهیم انگشت اتهام را به سمت کسی برده و شخص خاصی را سرزنش کنیم. در مورد صحنه گل اول و اشتباه فرد باید بگویم که همیشه هدف ما بازی سازی از عقب و زمین خودمان است، اما گاهی اوقات این روش جواب نمی دهد و امشب نیز همین اتفاق رخ داد.

 

نیمکت نشینی برونو فرناندز در بازی امشب؟ او اخیر خیلی بازی کرده بود. او قدرتی فرا انسانی نداشته و برونو نیز یک انسان است. برونو می خواست بازی کند، اما بعضی اوقات شما به نفع تیم و او تصمیم می گیرید."

دیدگاه‌ها