کد خبر : 1745153 | 03 فروردين 1400 ساعت 13:29 | 11.7K بازدید | 3 دیدگاه

حسینی نسب: ای کاش لیگ نیم فصل تمام می شد

حضور پایان رافت و مهدی حسینی نسب در کادر فنی تیم شهرداری آستارا با اتفاقات خوبی برای این تیم همراه بود بطوریکه این تیم قهرمان نیم فصل شد.

حسینی نسب: ای کاش لیگ نیم فصل تمام می شد 

به گزارش "ورزش سه"، اما سایه افکندن مشکلات مالی بر این تیم موجب استعفای کادر فنی تیم شد و در اولین هفته از دور برگشت بازی ها تیم در خانه 3-1 در برابر شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد و صدر جدول را به تیم مس کرمان داد. 

 

مهدی حسینی نسب، مربی تیم شهرداری آستارا در این باره می گوید: ای کاش نیم فصل بازی ها تمام می شد. به این خاطر که در این صورت ما قهرمان لیگ یک می شدیم و به لیگ برتر صعود می کردیم. خب به دلیل استعفاء چند روزی تمرینات تیم برگزار نشد و طبیعی بود این وقفه به تیم ضربه بزند. البته در بازی با شاهین شهرداری بوشهر در نیمه نخست موقعیت های خوبی را برای گل زنی ازدست دادیم و شاید باورش سخت باشد در روزی که 3-1 باختیم مستحق پیروزی بودیم. به هر صورت پرونده این بازی برای ما بسته شده است. 

 

مربی تیم شهرداری آستارا به حرف هایش این موارد را هم اضافه کرد: مبلغ قرارداد هیچ موقع ملاک موفقیت نیست. اینطور نیست هر تیمی در لیگ یک مبالغ قرارداد بازیکنانش بیشتر باشد حتما به لیگ برتر صعود می کند. اما شک ندارم تیمی که به تعهداتش پایبند است شانس بیشتری برای قهرمانی یا نایب قهرمانی و در نهایت صعود به لیگ برتر دارد. حق انتخاب با مدیران تیم است. آنها به اجرای به موقع تعهدات به موفقیت تیم کمک کنند.

دیدگاه‌ها