کد خبر : 1745219 | 03 فروردين 1400 ساعت 21:53 | 27.6K بازدید | 1 دیدگاه

ولادان رقیبش را انتخاب می‌کند، استقلال یا فولاد!

سرمربی الاهلی عربستان در آستانه پیوستن به العین امارات قرار دارد و این انتقال احتمالا تا پایان هفته به انجام خواهد رسید.

به گزارش ورزش سه، رسانه‌های عربستانی و صربستانی اعلام کردند ولادان سرمربی تیم الاهلی عربستان که به دلیل پرداخت نشدن حقوقش در سه ماه اخیر، تهدید به فسخ قرار داده کرده با پیشنهادی از العین امارات مواجه شده و ممکن است جانشین پدرو امانوئل در تیم اماراتی شود.

 

1584478

 

ولادان میلوجوویچ که سرمربی گری تیم‌های ستاره سرخ بلگراد، پانیونیوس را در کارنامه دارد، اخیرا نتایج خوبی با الاهلی نگرفته است. الاهلی در ۷ دیدار اخیر خود ۵ باخت و دو تساوی به دست آورده آمد و مسئولان تیم عربستانی نسبت به رفتن این سرمایه صربستانی نیز بی علاقه نیستند. باید دی در نهایت این سرمربی کدام تیم را انتخاب خواهد کرد، با الاهلی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود و در گروه استقلال قرار خواهد گرفت یا با العین امارات در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان در برابر شاگردان نکونام در تیم فولاد تیمش را هدایت می‌کند.

 


گفتنی است تیم فولاد روز ۲۲ فروردین در ریاض عربستان برابر العین امارات قرار می‌گیرد و برنده مسابقه با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن هم‌گروه می‌شود.

دیدگاه‌ها