کد خبر : 1746059 | 09 فروردين 1400 ساعت 23:20 | 35.9K بازدید | 1 دیدگاه

قانون این را می گوید

گرت بیل: هنوز هم می گویم باید به رئال برگردم

ستاره ولزی رئال که قرضی برای تاتنهام بازی می کند تابستان به مادرید باز خواهد گشت.

گرت بیل: هنوز هم می گویم باید به رئال برگردم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل تابستان گذشته بود که به صورت قرضی از رئال مادرید راهی تاتنهام شد. بر خلاف گمانه زنی ها در قرارداد او بند خرید دائمی وجود ندارد؛ با این حال رئال در صورتی که تاتنهام علاقه مند باشد، مشکلی برای فروش ستاره ولزی نخواهد داشت.

 

 

1577862

 

 

شروع بیل در تاتنهام امیدوارکننده نبود ولی درخشش این بازیکن در هفته های اخیر خوشبینی ها در مورد ماندنی شدن او در تاتنهام را بالا برده است.

در حالی که به نظر می رسید خود بیل هم دوست دارد در تاتنهام بماند اما او در مصاحبه اخیرش حرف هایی متفاوت زد و گفت که ایده اولیه این بود که یک سال در تاتنهام بماند تا بتواند بیشتر بازی کند و برای یورو 2021 به فرم ایده آل برسد و اینکه دوست دارد فصل بعد به رئال برگردد.

با این حال جاناتان بارنت مدیر برنامه های بیل واکنشی متفاوت به حرف های او نشان داد و گفت که همه چیز در حال حاضر مبهم است. او به خوبی می داند که در صورت ادامه کار زیدان؛ بیل برای بازی در رئال شانسی نخواهد داشت.

 

 

1524216

 

 

بیل امروز و در توجیه حرف های چند روز پیش خود گفت:« از نظر قانونی قراردادم می گوید که باید به رئال مادرید برگردم. من نیز همین را گفتم و فکر نمی کنم که به کسی بی احترامی کرده باشم.

در واقع رئال مادرید باشگاهی است که به آن تعلق دارم. در تابستان با وکیلم صحبت می کنم و تصمیم نهایی را می گیریم. فوتبال چیزی نیست که یک نفر در موردش تصمیم بگیرد. دلیل جدا شدنم از رئال این بود که می خواستم بازی کنم، ریتم پیدا کنم و از فوتبال لذت ببرم.»

دیدگاه‌ها