کد خبر : 1746238 | 11 فروردين 1400 ساعت 10:00 | 237.7K بازدید | 42 دیدگاه

ستاره الدحیل به این دلیل بازی نکرد:

مصدومیت ترسناک علی کریمی (عکس)

علی کریمی بازیکن تیم ملی ایران در تمرین روز قبل از مسابقه مقابل سوریه پس از برخورد با وحید امیری، دچار آسیب دیدگی شدیدی شد.

مصدومیت ترسناک علی کریمی (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در یک دیدار تدارکاتی به مصاف سوریه رفت که در پایان شاگردان دراگان اسکوچیچ به نتیجه سه بر صفر و با گل های کنعانی زادگان، آزمون و انصاری فرد از سد حریف خود گذشتند.


اما در آغاز مسابقه، وحید امیری با سری بانداژ شده در ترکیب تیم ملی قرار گرفته بود که این مسئله باعث سوالاتی برای علاقه مندان به فوتبال شد که این بازیکن چه زمانی دچار آسیب دیدگی شده و نکته مبهم دیگر، خروج نام علی کریمی از لیست تیم ملی بود.

 

1586160


همانطور که ورزش سه ،در گزارش تمرین آخرین  تیم ملی و از روی عکسهای منتشره در سایت فدراسیون این خبر را منتشر کرده بود علی کریمی با وحید امیری سر به سر شده اند و این مصدومیت شدید برای دو بازیکن تیم ملی پیش آمده که منجر به آسیب دیدگی شدید هر دو نفر شد.


کریمی که امید زیادی داشت پس از درخشش در لیگ ستارگان قطر در بازی دوستانه مقابل سوریه به میدان رفته و خودش را به کادرفنی تیم ملی و شخص دراگان اسکوچیچ ثابت کند، با یک بدشانسی بزرگ دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و همین مسئله منجر به خروج نام او از لیست بازی روز گذشته و عدم حضور این بازیکن در زمین مسابقه شد.

 

 


البته وحید امیری پس از تلاش کادرپزشکی با سری بانداژ شده شرایط بازی را به دست آورد و در ترکیب اصلی نیز حضور داشت، اما مصدومیت کریمی شدیدتر از هافبک پرسپولیس بود و به همین دلیل اسکوچیچ ترجیح داد تا نام این بازیکن را از لیست تیم ملی کنار گذاشته و سلامتی او در اولویت باشد.

 

دیدگاه‌ها