کد خبر : 1746422 | 12 فروردين 1400 ساعت 16:59 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مبهم آرتتا به احتمال به‌خدمت گرفتن آگوئرو

سرخیو آگوئرو پس از ۱۰ فصل در تابستان از سیتیزن ها جدا خواهد شد و باشگاه های بسیاری در لیگ برتر و سراسر اروپا خواهان امضای قرارداد با او هستند.

پاسخ مبهم آرتتا به احتمال به‌خدمت گرفتن آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال و مربی سابق سیتی، در پی انتشار خبر جدایی این مهاجم آرژانتینی از سیتیزن ها و شاید لیگ برتر، به او ادای احترام کرد. آرتتا اما در پاسخ به این سوال که آیا او ممکن است با آگوئروی 32 ساله قرارداد امضا کند، سعی کرد تا پاسخ روشنی ندهد.

آرتتا پیش از پیوستن به آرسنال، در استادیوم اتحاد و به عنوان دست راست پپ گواردیولا با آگوئرو از نزدیک کار کرده است.

سرخیو آگوئرو در پایان این فصل به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود اما آرتتا درباره انتقال احتمالی مهاجم آرژانتینی به ورزشگاه امارات مبهم صبحت کرد و در پاسخ به اینکه آیا با آگوئرو تماس خواهد گرفت یا نه تنها به گفتن "خواهیم دید" بسنده کرد.

 

1586544

 

آرتتا در کنفرانس خبری امروز خود گفت: "هر کسی که با سرخیو از نزدیک کار کرده باشد یک چیز را می گوید. او یکی از چهره های اصلی در پروژه پیشرفت منچسترسیتی بود. شما نیاز به رهبری دارید، نیاز به بازیکنان با کیفیتی دارید که آن لحظات سرنوشت ساز را خلق کنند، که شروع به ساخت هدف مورد نظر بکنند. این فقط به شیوه بازی او مربوط نیست، این به کاریزما و شخصیت او بر می گردد. همه در آن باشگاه او را دوست داشتند."

 

در پاسخ به این سوال که آیا آرسنال می تواند آگوئرو را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد، آرتتا با خنده گفت: "خواهیم دید که با او در آینده چه اتفاقی می افتد."

 

1586545

 

آگوئروی 32 ساله سیتی را به عنوان بازیکن آزاد و پس از پایان قراردادش در تابستان، پس از اینکه در طول این 10 فصل خودش را به عنوان –احتمالا- بهترین بازیکن این تیم ثابت کرد، ترک خواهد کرد.

مهاجم آرژانتینی 257 گل در سیتی به ثمر رسانده و رکورد بهترین گلزن قبلی این باشگاه را که در دست اریک بروک با 177 گل بود، شکست و پشت سر گذاشت.

 آگوئرو بهترین گلزن خارجی تاریخ و چهارمین گلزن برتر لیگ برتر نیز هست و در طول 10 فصل حضور در اتحاد، فاتح 10 جام نیز شد.

 

از بارسلونا به عنوان یکی از مقاصد احتمالی آگوئرو نام برده می شود، همچنین در سری آ نیز یووه و اینتر علاقمند به امضای قرارداد با آرژانتینی 32 ساله هستند. با این همه آگوئرو ممکن است در لیگ برتر بماند؛ در روزهای اخیر از منچستریونایتد نیز به عنوان یکی از علاقمندان به مهاجم اسطوره ای سیتی یاد شده است. همچنین گفته می شود که چلسی و آرسنال نیز ممکن است در رقابت بر سر امضای قرارداد با سرخیو آگوئرو شرکت کنند.

دیدگاه‌ها